اپ‌نت: QKSMS؛ بهترین جایگزین برای اپلیکیشن پیامک گوشی

اپلیکیشن‌های مخصوص ارسال و دریافت پیامک در اندروید بی‌شمارند اما شاید بهترین آن‌ها QKSMS باشد. طراحی متریال، امکانات زیاد و قابلیت شخصی‌سازی از جمله ویژگی‌های اصلی QKSMS هستند.

2

با وجود این‌که امروزه پیام‌رسان‌های بر بستر اینترنتی مثل تلگرام یا واتس‌اپ محبوبیت بیشتری نسبت به پیامک دارند اما اگر شما یا مخاطبتان به اینترنتی مطمئن دسترسی نداشته باشد کماکان بهترین راه ارسال پیام SMS خواهد بود.

QKSMS-1

QKSMS مخفف QuickSMS یا پیامک سریع است. این اپلیکیشن را Moez Bhatti به‌صورت کاملاً متن‌باز نوشته و آن را رایگان عرضه کرده است. اگر از ظاهر اپلیکیشن پیامک پیش‌فرض گوشی خود راضی نیستید و یا امکانات کامل را در آن پیدا نمی‌کنید احتمالاً از نصب QKSMS پشیمان نخواهید شد.

از ویژگی‌های کلیدی این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی متریال: این اپلیکیشن با المان‌های متریال گوگل طراحی شده است. می‌توانید رنگ غالب اپلیکیشن را خودتان از میان رنگ‌های پیش‌فرض یا رنگ دلخواه انتخاب کنید.
  • حالت شب: در حالت شب پس‌زمینه به رنگ خاکستری تیره و یا مشکی عمیق برای صفحات AMOLED تبدیل شده تا در تاریکی نیز بتوانید بهتر پیامک‌بازی کنید! در تنظیمات اپ همچنین می‌توانید ساعات خاصی از روز را برای فعال شدن خودکار حالت شب انتخاب کنید.
  • پاسخ سریع: با رسیدن پیامک می‌توانید با این ویژگی بدون نیاز به وارد شدن به QKSMS پاسخ خود را تایپ و ارسال کنید.
  • ارسال با تأخیر: حتماً برای شما هم پیش آمده که چند ثانیه پس از ارسال پیامک پشیمان شده باشید. در QKSMS می‌توانید تنظیم کنید هر پیام چند ثانیه دیرتر ارسال شود تا کمی وقت برای لغو ارسال آن داشته باشید.

QKSMS-2

  • پشتیبانی کامل از اندروید ور: اگر از ساعت‌های هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنید QKSMS به‌طور کامل از آن‌ها پشیبانی کرده و می‌توانید پیام‌هایی از پیش آماده شده را نیز برای ارسال از ساعت ذخیره کنید.
  • جستجو: به راحتی میان هزاران پیامک خود جستجو کنید
  • مسدودسازی پیامک تبلیغاتی: می‌توانید در QKSMS شماره‌هایی خاص را بلاک کنید تا پیامک‌های آن‌ها به بخش پیام‌های مسدود شده منتقل شده و دیگر اعلان و صدایی هنگام ورود آن‌ها دریافت نکنید.
  • تماس هوشمند: وقتی در صفحه پیامک شخصی باشید با بالا آوردن گوشی و قرار دادن آن کنار گوشتان اپلیکیشن به‌صورت خودکار با فرد مورد نظر تماس تلفنی برقرار خواهد کرد.
  • امنیت بالا: QKSMS در برابر حفره امنیتی Stagefright اندروید محافظت شده است.
  • و بسیاری امکانات دیگر

همان‌طور که گفتیم QKSMS به‌صورت رایگان برای اندروید 4.0.3 و بالاتر در پلی‌استور گوگل قرار داده شده است اما برای فعال کردن تمامی امکانات از جمله حالت خودکار شب و تغییر رنگ نامحدود باید از پرداخت درون‌برنامه‌ای استفاده کرده و یا نسخه کامل و بدون محدودیت را از فارسروید دانلود کنید.

appnet-farsroid

appnet-google-play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. رهگذر می‌گوید

    بسیار ساده، سبک وشکیل هست اما
    متاسفانه گوشی های دو سیم کارت را (جهت استفاده از هر دو سیم) پشتیبانی نمیکند.

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ممنون از اطلاع رسانی