اپ‌نت: The Beggar’s Ride: ماجراجویی با پیرمرد گدا

1

همان‌طور که می‌دانید تعداد بازی‌های ماجراجویی و داستانی در مقایسه با بازی‌هایی مثل سبک‌های آرکید و یا استراتژیک در موبایل کمتر است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم امروز بازی ماجراجویی سفر پیرمرد گدا را برایتان معرفی کنیم. این بازی از گرافیک مناسب و افکت‌ها جذابی برخوردار بوده و کمی هم فکر و ذهن شما را به چالش خواهد کشید.

the-beggars-ride-1

در این بازی شما در نقش یک پیرمرد گدا هستید که می‌توانید با لمس صفحه آن را به اطراف حرکت داده و یا پرش کنید. کنترل‌ها در بازی ساده هستند و چک‌پوینت‌ها نیز برای شروع مجدد در بازی فراوانند اما مشکل اصلی یافتن راهی برای پیشرفت و حرکت به جلو است. در این بازی پیرمرد داستان در طول مسیر به ماسک‌های مختلفی برخورد می‌کند که هر کدام از آن‌ها یک قدرت ماورایی را به او می‌بخشید. به‌طور مثال اولین ماسکی که با آن مواجه می‌شوید قدرت باران را در دستانتان قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با به هم پیوستن ابرها باران ایجاد کنید و با بارش در زمان و مکان مناسب راه خود را پیدا کنید.

the-beggars-ride-3

وفتی در حال کنترل ابرها هستید حرکت کردن غیرممکن خواهد بود و باید تمام تمرکز خود را روی حل پازل‌ها و معماهای پیش رو معطوف کنید. این بازی شاید به جذابیت و پیچیدگی بازی‌های ماجراجویی مشهوری مثل Monument Valley یا Limbo نباشد اما اگر به بازی‌های ماجراجویی علاقمندید حتماً ارزش دانلود و امتحان را دارد.

the-beggars-ride-2

The Beggar’s Ride در پلی‌استور و اپ‌استور با قیمت 3.99 دلار قرار داده شده است اما مانند همیشه می‌توانید نسخه اندرویدی را به رایگان از وب‌سایت فارسروید برای اندروید 4.1 و بالاتر دریافت کنید.

appnet-farsroid

appnet-google-play

appnet-app-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پريسا می‌گوید

    بازی چرتیه