اپ‌نت: با Camera MX تصاویر Live Photo آیفون را به گوشی اندرویدی خود بیاورید

حتماً می‌دانید یکی از ویژگی‌های آیفون 6اس و 6اس پلاس قابلیت تصاویر زنده است. حالا اپلیکیشن Camera MX ویژگی مشابهی را به اندروید آورده است.

1

اپلیکیشن Camera MX از شرکت Appic Labs Pro از جمله اپلیکیشن‌های قدیمی دوربین در اندروید است که حالا با افزودن یک ویژگی منحصربه‌فرد دوباره مطرح شده است. بگذارید از ویژگی Live Photos یا تصاویر زنده که حالا در Camera MX با نام Live Shot شناخته می‌شود شروع کنیم.

camera-mx-1

دکمه شبیه به گردابی که بالای صفحه مشاهده می‌شود برای ثبت این تصاویر استفاده می‌شود درست مانند آیفون تنها نیاز به فعال بودن دارد و عملیات عکسبرداری تفاوتی با حالت عادی ندارد. با فعال بودن این حالت دوربین گوشی چندثانیه قبل و چند ثانیه بعد از فشردن دکمه شاتر را ضبط می‌کند. در تنظیمات اپلیکیشن می‌توانید مدت زمان تصاویر زنده را بین 4، 8 و 12 ثانیه انتخاب کنید. Camera MX توصیه می‌کند تا در هنگام ثبت این تصاویر گوشی خود را تا حد امکان بدون حرکت نگه‌دارید. از نظر نتیجه کار به نظر ما Live Shots حداقل به خوبی Live Photos اپل عمل می‌کند.

Camera-MX-2

برای نمایش تصویر می‌توانید انگشت خود را روی صفحه نگه داشته و مزیت اصلی آن نسبت به آیفون امکان ویرایش تصویر زنده است. به این ترتیب می‌توانید شروع و پایان را خودتان انتخاب کرده و حتی یک فریم از میان تصویر را به عنوان یک عکس مجزا ذخیره کنید. البته گفتنی است تنها فریم نهایی با وضوح کامل ثبت شده و سایر فریم‌ها 2 مگاپیکسلی هستند. ویژگی مفید دیگر امکان ذخیره تصویر زنده به شکل فایل ویدئویی و یا حتی GIF است تا اشتراک آن‌ها ساده‌تر شود.

Camera-MX-3

یکی دیگر از ویژگی‌های Camera MX افکت‌های زنده هستند. به این ترتیب پیش از گرفتن تصویر متوجه خواهید شد تصویر نهایی با افکت چگونه خواهد بود. این افکت‌ها هم برای تصاویر سلفی و هم دوربین اصلی قابل اعمال هستند؛ هرچند که تعداد آن‌ها محدود بوده و افکت‌های بیشتر را باید خریداری کنید.

Camera-MX-4

پس از گرفتن تصاویر همچنین می‌توانید آن‌ها را در گالری Camera MX مشاهده کرده و آن‌ها را همان‌جا ویرایش کنید. گالری این اپلیکیشن علاوه بر ویرایش تصاویر، امکان ویرایش ویدئوها و برش آن‌ها را نیز دارد. در نهایت می‌توانید تصاویر یا ویدئوهای حاصل را از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز به آسانی به اشتراک بگذارید.

Camera-MX-6

اپلیکیشن Camera MX را می‌توانید برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید به رایگان از فارسروید و یا گوگل پلی استور دریافت کنید.

appnet-farsroid

appnet-google-play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. م د می‌گوید

    هیچی