لاجیتک موس گیمینگ ارزان‌قیمت G Pro را معرفی کرد

لاجیتک به‌تازگی موس مخصوص بازی G Pro خود را معرفی کرده است. این موس نسخه بهبودیافته G303 که در سال گذشته عرضه شد، محسوب می‌شود. این موس عجیب به گونه طراحی‌شده که تا 20 میلیون کلیک را دوام بیاورد.

0

تفاوت زیادی بین دو موس G Pro Gaming و G303 وجود ندارد. می‌توان دقت هر دو موس را بین 200 تا 12000 DPI تنظیم کرد؛ هردو دارای حافظه هستند و هردو با حسگر PMW3366 عرضه می‌شوند. همه‌ی این ویژگی‌ها عالی است. پس چرا برای خرید موس جدید هزینه کنیم؟ شاید به خاطر تفاوت اندک وزن.

بااینکه لاجیتک موس Pro خود را یک موس «بادوام اما سبک‌وزن» معرفی می‌کند، تفاوت وزن بین این دو موس آن‌چنان هم زیاد نیست. موس G Pro Gaming بدون کابل 45 گرم وزن دارد و موس G303 104 گرم است. همچنین G Pro از طراحی ساده‌تری برخوردار شده است. بااینکه هردو موس دارای 6 دکمه قابل برنامه‌دهی هستند، موس Pro ظریف‌تر بوده و بیشتر می‌توان با طراحی آن ارتباط برقرار کرد. همچنین دیگر اثری از پنل‌های بزرگ انتقال نور رنگی را در دو سمت آن نمی‌بینیم و طراحی این موس مسلماً به جذابیت موس Razer Hex V2 نیست. حالا کاهش چند گرمی وزن، ارزش خریدن یک موس جدید را دارد؟

pro-gaming-mouse

هردوی این موس‌ها قیمت 69.99 دلاری دارند. موس جدید تا اوایل شهریور برای فروش آماده خواهد بود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.