تماشا کنید: تمام داستان راه‌اندازی و تولید محتوای فناوری در فارنت!

محتوای علمی و بهتر بگوئیم محتوای فناوری اگرچه چیزی جذاب به نظر می‌رسد اما می‌توان گفت که تولید آن به اندازه خواندن آن کار آسانی نیست! با این مطلب از فارنت همراه باشید تا به گوشه‌ای از چالش‌های پیش‌روی فارنت بپردازیم!

11

بسیاری از شما خوانندگان فارنت به این موضوع مطمئناً اذعان دارید که اگرچه برخورداری از دانش یک موضوع چیز چندان غریبی نیست اما مطمئناً تولید محتوای مرتبط با آن و انتشار آن کم‌دردسر نیست! فارنت از ابتدای راه‌اندازی خود در آبان ماه 1388 تاکنون با فراز و نشیب‌های فراوانی روبرو بوده است و تاکنون در مواجهه حضوری و یا مجازی سؤالات فراوانی در خصوص راه‌اندازی این کسب و کار شنیده‌ایم.

mohsen-sahafi-keyshow
گروه برنامه‌ساز کلید در شماره جدید این برنامه به مناسبت روز خبرنگار گفتگویی را با محسن صحافی مدیر و بنیانگذار وب‌سایت فارنت ترتیب داده و از او در خصوص نحوه راه‌اندازی این نوع کسب و کار و چالش‌های تولید محتوای فناوری و برخی موضوعات زندگی کاری او سوالاتی پرسیده‌اند. بنیان‌گذار فارنت همچنین خلاصه‌ای از زندگی شخصی خود را نیز به همراه سابقه کاری با خوانندگان فارنت و بینندگان برنامه اینترنتی کلید مطرح می‌کند که تماشای آن خالی از لطف نیست.

اگر می‌خواهید حس کنجکاوی شما پس از گذشت هشت سال همراهی با فارنت کمی فروکش کند و بدانید محتوای لذت‌بخشی که روزانه مطالعه می‌کنید چگونه تولید می‌شود پیشنهاد می‌کنم این ویدئو را حتماً مشاهده کنید.

در پایان اگر با تماشای ویدئو پرسش جدیدی در ذهن شما ایجاد شده می‌توانید آن را با ما در میان بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. مخلوق می‌گوید

    45 دقیقه یک ویدئو؟؟؟
    طولانی نیست؟!!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      یک برنامه اینترنتی هست دوست عزیز

  2. gholamrezalashgari@gmail.com می‌گوید

    عااااااااالی

  3. مهدی می‌گوید

    دمتون گرم ♥

  4. مهیار می‌گوید

    سلام
    سال هاست فارنت رو می خونم و گاهی اوقات هم کامنت میگذارم اما وقتی گفتگو رو دیدم واقعا متعجب شدم که تولید این محتوا واقعا به صورت دور کاری میسره!؟

  5. لیلا می‌گوید

    چرا به منبع درآمدتون اشاره نکردید؟ خیلی چیز محرمانعی بود یا نپرسیدن

    1. افشین می‌گوید

      خیلی سخت نیست فهمیدنش!
      یه نگاهی به بنرهای تبلیغاتی سایت بندازید بی زحمت!

      1. امین می‌گوید

        کدوم تبلیغات من که چیزی نمیبینم!
        منظورتون همونایی هست که با AdBlock حذف میشن؟ :))

        1. علی می‌گوید

          تنها سایتی که از ادبلاک استفاده نمیکنم فارنته اتفاقا :)
          تبلیغ جدید ببینم شاید کلیک من موثر باشه تو درآمدشون و مطمئنا تو انتخاب تبلیغات به نظر زرد عمل نمی کنن مث سایتای دیگه

          1. امین می‌گوید

            البته من هم شوخی کردم و حامی بسیاری از وب سایتهای ایرانی هستم، اما اگر وب سایت از تبلیغات کلیکی بصورت بازشونده در پنجره جدید یا همون popup استفاده کرده باشه، یا از تبلیغات آزاردهنده برای چشم مثل فلاش زدن 1 بار در ثانیه استفاده کرده باشه، بدون شک شامل بلاک شدن میشه حتی اگر زرد نباشه، چون بسیار آزاردهنده هستند و اصلا حرفه ای نیست (مخصوصا اگر عادت به پاک کردن cookie ها برای جلوگیری از ردگیری داشته باشید، که در اینصورت همیشه با popup روبرو هستید).
            ولی متاسفانه بسیاری از وب سایتهایی که زرد هم نیستند مانند “فارسروید” از این نوع تبلیغات (popup) استفاده میکنند که طبیعتا بلاک میشوند.

  6. رضا می‌گوید

    خیلی جالب بود. دیدن آدمهایی که فقط اسمشان رو سالها خونده باشی جالبه