نسخه‌های Lifestyle و Pro از اچ‌تی‌سی Desire 10 در راهند

مدتی پیش افشاکننده مشهور توییتری خبر از عرضه گوشی میان‌رده Desire 10 از اچ‌تی‌سی داد و حالا خبر رسیده که این گوشی در دو نسخه Lifestyle و Pro عرضه خواهد شد.

0

HTC Desire 10 قرار است پرچم‌دار میان‌رده‌های اچ‌تی‌سی باشد. این گوشی ظاهراً بسیاری از ویژگی‌های کلیدی HTC 10 پرچم‌دار را با قیمتی مناسب‌تر عرضه خواهد کرد. طبق جدیدترین شایعه‌ها اواخر شهریورماه دو نسخه Lifestyle و Pro از این گوشی عرضه خواهد شد که همان‌طور که از نام‌ها پیداست نسخه Pro نسخه قوی‌تر و گران‌تر خواهد بود. با وجود این‌که در مورد نسخه پرو اطلاعاتی در دست نیست اما خوشبختانه تقریباً تمامی مشخصات نسخه لایف‌استایل منتشر شده است.

تصویر بالا مربوط به HTC Desire 10 Lifestyle است که در رنگ مشکی یا قهوه‌ای سوخته با خطوطی طلایی رنگ عرضه خواهد شد. این گوشی با صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی 720p، دوربین 13 مگاپیکسلی با فلش LED و فوکوس خودکار لیزری و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد. این مدل خود در دو نسخه 32 و 16 گیگابایتی به ترتیب با حافظه رم 3 و 2 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود این گوشی درست مانند HTC 10 از بلندگوهای BoomSound Hi-Fi، سیستم صوتی 24 بیتی و البته ایرفون‌های Hi-Res برای بهره بردن از آن عرضه خواهد شد. به این ترتیب Desire 10 هم با DAC باکیفیت برای لذت بیشتر در هنگام استفاده از هدفون‌های با‌سیم همراه خواهد بود. این گوشی با اندروید 6.0 مارشملو و رابط کاربری HTC Sense رونمایی شده و به یک چیپست (هنوز ناشناس) چهارهسته‌ای از کوالکام مجهز خواهد بود.

از آن‌جا که شهریورماه زمان برگزاری از نمایشگاه IFA 2016 برلین محسوب می‌شود می‌توان انتظار داشت اچ‌تی‌سی این دو گوشی را در مراسمی در همین نمایشگاه رونمایی کند.

GSMARena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.