Neffos C5 MAX؛ رونمایی و عرضه مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی FULL HD توسط TP-LINK

تی‌پی‌لینک یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات شبکه بی‌سیم در دنیا، که چندی پیش با معرفی 3 مدل از تلفن‌های هوشمند خود از سریNeffos  ورود خود را به بازار تلفن همراه اعلام کرده بود، حالا تصمیم دارد تا این محصولات را در ایران به‌صورت آنلاین رونمایی و عرضه کند.

3

از مشخصات بارز نخستین تلفن‌های هوشمند TP-LINK می­توان به‌سرعت بالا، ظرفیت داخلی مناسب و برنامه‌های هوشمند کاربردی در کنار دوربین قدرتمند اشاره کرد و البته توانمندی‌های این کمپانی در زمینه ارتباطات و شبکه نیز در این مدل از گوشی‌های هوشمندش به رخ کشیده می‌شود.

tp-link-neffos

اما نکته مهم در عرضه تلفن‌های هوشمند TP-LINK این است که این کمپانی  قصد دارد در کنار این محصولات ،  مجموعه‌ای کامل از کالاهای کاربردی را به خریداران ایرانی هدیه دهد.

به گفته امیرمسعود عادل‌منش مدیر بازاریابی تی‌پی‌لینک در ایران،Neffos C5 MAX  که به نوعی از آن می‌توان به‌عنوان پرچم‌دار خانواده نفوس یادکرد، قرار است به همراه یک دستگاه پاوربانک 10400 mAh تی‌پی‌لینک ، یک عدد سیم‌کارت رایتل به همراه 5 گیگابایت اینترنت رایگان، یک عدد قاب محافظ رایگان و همچنین یک بسته آنتی‌ویروس کسپرسکی، مجموعاً به ارزش 350 هزار تومان عرضه شود. به این ترتیب 200 نفر اولی که این مدل گوشی نفوس را خریداری کنند، محصول خود را به همراه این جوایز دریافت خواهند کرد که معادل 46% ارزش این محصول 600 هزار تومانی ( که در فروش اولیه با قیمت ویژه 550 هزار تومان ارائه می‌شود) می‌باشد.

گفتنی است این تلفن هوشمند 147 گرمی مجهز به پردازنده 8 هسته ای MediaTek MT6753 قدرتمند به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء با حافظه میکرو SD است.

neffos-c5-max

صفحه نمایشMAX  Neffos C5 ، 5.5 اینچ و فول‌اچ‌دی است. دوربین اصلی این پرچم‌دار تی‌پی‌لینک 13 مگاپیکسلی با دیافراگم باز f/2.0 است که این امکان را می­دهد تا در محیط های کم نور هم بتوان تصاویری درخشان به ثبت رساند و دوربین سلفی آن هم تصاویری با وضوح 5 مگاپیکسل برای شما به ثبت می‌رساند. این هوشمند جدید دو درگاه سیم‌کارت دارد که هر دو درگاه از نسل 4 یا همان 4G/LTE پشتیبانی می‌کنند. به این ترتیب MAX  Neffos C5 خیال کاربر را از اتصال به اینترنت موبایل در هر شرایط و با هر اپراتوری آسوده می‌کند.

سری Neffos زیبایی و سادگی را با طراحی صنعتی خاص خود به نمایش می‌گذارد. این محصول تاکید زیادی بر جزئیات و رنگ اصلی مواد به کار رفته در آن دارد که احساس خوبی را با طراحی منحنی شکل و تخت آن به ارمغان  می­آورد.

گفتنی است این محصول در ایران انحصاراً در فروشگاه اینترنتی دیجی­کالا با حدود قیمت 550 هزار تومان به فروش می رسد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. حمید می‌گوید

    چند روزه این گوشی رو خریدم گوشی روووان و خوبیه کیفیت بالای صفحه نمایش و سرعت منو ها باعث شد از بین گوشی های شیامی و هواوی هم رده این رو انتخاب کنم برعکس تصورم که اولش فکر کردم پولمو رور ریختم خیلی زود فهمیدم انتخاب خوبی داشتم و مزایای خیلی زیادی نسبت به قیمتش داره من یه j7 2016 هم دارم از همه نظر با اون رقابت میکنه خیلی چیزای اینم بالاتره مثه سرعت شارژ قطب نما خلاصه کم نمیاره تنها چیزایی که رو اعصابم هست یکی دکمه برگشت و خانه روی صفخه هست که یه نوار باریک از صفحه رو اشغال میکنه دوم اینکه کیبوردش که حروف و اعداد همزمان قابل استفاده نیست و باید درحال انتخاب بین این دو باشی وگرنه هیچ عیب دیگه ایی نداره عالیه .

  2. یاس می‌گوید

    سلام چند ماهی دارم دنبال یه گوشی با مشخصات خوب و قیمت مناسب میگردم اول میخواستم سامسونگ j7 بگیرم ولی شنیدم که بخاطر تبلیقات یه مقداری هم باید پول برند بدم. و نظرم عوض شد گفتم هونور4x بگیرم که یکم ترسیدم. از نظر سخت افزاری تقریباً شبیه هستن و ولب بازم یه تفاوت هایی دارند. تا اینکه ینفر این 3مدل گوشی رو بهم معرفی کرد و اونم 2روزه که خریده ش. مشخصات خیلی خوبی داره از Neffos C5 MAX خوشم اومد هم ظاهر خوبی داره و تکراری نیست و هم سخت افزار و همه چیزش خیلی خوبه ولی باز یکم میترسم چون تازه اومده و نمیدونم درعمل چطوریه. ولی برام اصلا برندش مهم نیست فقط کارش خوب باشه. میخوام مطمئن بشم. و اینکه از دیجی کالا فقط باید بخرمش، و آیا قیمتش بعداً بیشتر میشه یا کمتر؟

  3. روزبه می‌گوید

    به جای آیفون اینو بخریم :))))))