شرکت Hasselblad در حال کار روی ماژول دوربین برای Moto Z است

یکی از ماژول‌هایی که در تصاویر لو رفته از گوشی‌های Moto Z موتورولا دیده می‌شد ماژول دوربین بود. از این ماژول اما در رونمایی رسمی خبری نبود و حالا طبق گزارش‌ها شرکت Hasselblad در حال کار بر روی آن است.

1

موتورولا در حال حاضر ماژول‌های بلندگو، باتری و پروژکتور را برای پرچم‌داران خود Moto Z و Moto Z Force عرضه کرده اما این ماژول‌ها چندان برای کاربران عادی جذاب نیستند. حالا طبق گزارش hellomotoHK موتورولا با همکاری Hasselblad قصد عرضه ماژولی کاربردی‌تر را با تمرکز روی عکاسی دارد.

moto-mod-hasselblad-camera

از تصویر بالا به نظر می‌رسد این ماژول در واقع از لنز و سنسور جدای از دوربین Moto Z استفاده خواهد کرد و از این نظر به محصولاتی که سونی پیش از این عرضه کرده شباهت دارد. طبق ویژگی‌های درج شده در تصویر بالا این ماژول قابلیت‌های زوم 10 برابری اپتیکال، فلش زنون، دکمه‌های فیزیکی زوم و شاتر، به‌اشتراک‌گذاری سریع، پشتیبانی‌گیری خودکار و خروجی تصویر خام RAW را داراست. به این ترتیب کافیست هرگاه قصد داشته باشید عکس‌های باکیفیت‌تری بگیرید این ماژول را به پشت گوشی خود متصل کرده بدون آن‌که نیاز به خاموش و روشن کردن و یا نصب اپلیکیشنی جداگانه باشد.

موتورولا هنوز عرضه چنین ماژولی را تأیید نکرده اما با توجه به تصاویری که پیش از این درز کرده بود به نظر می‌رسد مسلّماً قصد عرضه یک ماژول دوربین را در آینده نزدیک دارد. این دو گوشی هنوز به صورت آنلاک و در بازارهای جهانی عرضه نشده‌اند و موتورولا هنوز فرصت دارد تا ماژول‌های بیشتری را برای جلب توجه کاربران معرفی و عرضه کند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali می‌گوید

    عاااالی

    با قیمت مناسب عرضه بشه عالی ترم میشه :)