مدیرعامل وان‌پلاس عرضه نسخه مینی پرچم‌دار این شرکت را تکذیب کرد

پیش از این شایع شده بود که وان‌پلاس نسخه‌ای کوچک و به اصطلاح مینی از پرچمدار خود را در دست ساخت دارد؛ اما امروز مدیر عامل وان‌پلاس آب پاکی را روی دست هواداران ریخت رو مدعی شد که خبری از نسخه مینی وان‌پلاس ۳ در کار نخواهد بود.

0

اگر اخبار گوشی‌های موبایل را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد شایعات ساخت نسخه‌ کوچکی از گوشی پرچمدار وان‌پلاس ۳ به گوش شما خورده است. این شایعات به اندازه‌ای اوج گرفت که حتی ادعا شد وب‌سایت بنچمارک GFXbench نتایج بنچمارک این گوشی را منتشر کرده است. بر اساس این آمار، گوشی مینی وان‌پلاس ۳ از صفحه‌نمایشی ۴.۶ اینچی بهره می‌برد که سخت‌افزاری در خور یک پرچمدار را در دل جای داده است. چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ به همراه ۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR4 در کنار دوربین بسیار با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی و دوربین هشت مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی به همراه ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و همچنین سنسور تشخیص اثر انگشت، مشخصات بارز سخت‌افزاری نسخه احتمالی گوشی وان‌پلاس ۳ مینی را تشکیل می‌داد.

شایعات حضور نسخه مینی وان‌پلاس ۳ به اندازه‌ای بالا گرفت که مدیرعامل این شرکت مجبور شد طی پیامی در توئیتر حضور این گوشی را منتفی اعلام کند. آقای کارل پی (Carl Pei) در خصوص نسخه مینی وان‌پلاس ۳ به صراحت اعلام کرده که خبری از این گوشی هوشمند در کار نیست. این روزها رسم بر این است که شرکت‌های سازنده گوشی‌های همراه هوشمند، پس از موفقیت پرچمدار خود، نسخه‌های مختلفی را روانه بازار می‌کنند و با در نظر گرفتن اینکه وان‌پلاس ۳ نیز گوشی تراز اول و قدرتمندی است،‌ انتظار می‌رفت نسخه مینی این پرچمدار را در بازار شاهد باشیم.

در این بین این سوال پیش می‌آید که مشخصات سخت‌افزاری گوشی که در وب‌سایت بنچمارک GFXbench به بیرون درز پیدا کرده مربوط به کدام گوشی است؟ اگر طرفدار گوشی‌های وان‌پلاس هستید حتما می‌دانید که وان‌پلاس قید گوشی وان‌پلاس ایکس خود را چندین هفته است که زده و با این حساب چه بسا این گوشی ۴.۶ اینچی که به آن اشاره شد، قرار است به یکی از محصولات جدید وان‌پلاس وان تبدیل شود.

در مجموع باید گفت با توجه به بازار رقابتی که در صنعت موبایل وجود دارد، با تعداد کم گوشی‌های همراه هوشمند نمی‌توان حرف زیادی برای گفتن داشت و چه بسا در آینده نزدیک شاهد رونمایی وان‌پلاس از گوشی جدید ۴.۶ اینچی باشیم که قیمت مناسبی هم داشته باشد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.