سامسونگ به ورزشکاران المپیک ریو یک گلکسی اس 7 اج و Gear IconX هدیه می‌دهد

چند هفته پیش سامسونگ نسخه ویژه المپیک گلکسی اس 7 اج را معرفی کرد و حالا اعلام کرده که قصد دارد به تمامی ورزشکاران کاروان المپیک یک دستگاه از این گوشی را به اضافه ایرفون Gear IconX اهدا کند.

0

همان‌طور که می‌دانید این شرکت کره‌ای از اسپانسرها و حامیان مالی المپیک محسوب می‌شود و حالا اعلام کرده برای بهبود تجربه ورزشکاران المپیک 12500 دستگاه گلکسی اس 7 اج را به آن‌ها اهدا خواهد کرد تا بتوانند بهتر با دوستان و نزدیکانشان در ارتباط باشند.

این نسخه ویژه و محدود از گلکسی اس 7 اج در رنگ مشکی ساخته شده اما با الهام از لوگوی المپیک دکمه‌های تنظیم صدا به رنگ سبز، دکمه پاور به رنگ قرمز، اطراف لنز دوربین و لوگوی المپیک به رنگ آبی و همچنین بلندگوی مکالمات نیز به رنگ زرد رنگ‌آمیزی شده است. علاوه بر این سامسونگ گوشی را با تم ویژه المپیک عرضه کرده تا تجربه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کامل شود.

Gear-IconX-pic

اپلیکیشن ویژه المپیک ریو 2016 نیز برای پوشش کامل از تمامی رویدادها و نتایج این مسابقات روی گوشی نصب شده که می‌تواند تعداد مدال‌ها، نتایج، زمان‌بندی و اخبار را برای کاربر نمایش دهد. علاوه بر این سامسونگ همچنین به ورزشکاران المپیک ایرفون‌های کاملاً بی‌سیم و جدید Gear IconX خود را هدیه می‌دهد. این ایرفون‌ها کاملاً بی‌سیم بوده و به دستیار صوتی، جسچرهای لمسی، حسگر ضربان قلب و موزیک پلیر داخلی مجهز هستند.

samsung-rio-2016-app

البته شما هم می‌توانید یک Gear IconX و یا نسخه ویژه المپیک Galaxy S7 edge را خریداری کنید اما اگر بودجه کافی را ندارید می‌توانید حداقل اپلیکیشن Rio 2016 سامسونگ را برای اندروید، iOS و ویندوزفون از لینک زیر دریافت کنید.

appnet-google-play

appnet-app-store

appnet-windows-store

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.