تلویزیون هوشمند Lg G6 در ایران معرفی شد؛ اولین تلویزیون سری Signature ال‌جی

شرکت ال‌جی با همکاری شرکت گلدیران بعدازظهر روز دوشنبه یازدهم مرداد ماه نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود در سری Lg Signature را با نام G6 معرفی کرد.

0

در این مراسم که در دفتر مرکزی شرکت گلدیران و با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت ال‌جی و گلدیران و همچنین اصحاب رسانه برگزار شد، ویژگی‌ها و قابلیت‌های برجسته تلویزیون هوشمند جدید ال‌جی و فناوری‌های بکار گرفته شده در آن معرفی شد و ال‌جی همچنین جدیدترین محصول بخش صوتی خود با نام ARX8 را نیز به بازار ایران معرفی کرد. در ابتدای این مراسم علیرضا نظری مدیر بازاریابی صوتی و تصویری گلدیران ضمن خوشامدگویی به حاضران با اشاره‌ای به تاریخچه شرکت ال‌جی و سابقه آن در ساخت تلویزیون به معرفی محصول جدید ال‌جی و فناوری‌های بکار گرفته شده در آن پرداخت.

Lg-Signature-Oled-in-Iran-05

وی با اعلام اینکه تلویزیون جدید OLED G6 شرکت ال‌جی که از سری OLED 4K این شرکت به حساب می‌آید یک تلویزیون فوق‌پیشرفته است که ویژگی‌های بی‌نظیری مانند رنگ مشکی مطلق در تصویر، نمایش رنگ‌های تمام عیار و طراحی مبتکرانه را داراست اعلام کرد که این تلویزیون به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

LG-SIGNATURE-OLED-TV

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های منحصر بفرد این تلویزیون تاکید کرد که پایه تلویزیونG6  در واقع یک ساندبار پیشرفته مجهز به بلندگوی خطی با یک ووفر اضافه است که با ویژگی چرخش 90 درجه حتی در صورت نصب تلویزیون بر روی دیوار می‌تواند همچنان نقش یک بلندگوی باکیفیت را ایفا کند از همکاری ال‌جی با شرکت مطرح هارمان کاردون برای تنظیم سیستم صوتی بلندگوی این تلویزیون خبر داد که آن را برخوردار از بالاترین کیفیت صدا در میان تلویزیون‌های بازار دانست.

Lg-Signature-Oled-in-Iran-04

مدیر بازاریابی صوتی و تصویری گلدیران در ادامه و با تاکید بر اینکه تلویزیون OLED قادر است حتی کوچکترین جزئیات را پردازش کند  مشکی مطلقی که در OLED ارائه می‌شود باعث نمایش رنگ‌ها به درستی و بدون نویز خواهد شد، فناوری درخشندگی Ultra Luminance ال‌جی کنتراست بین نقاط تاریک و روشن را تا بیشترین حد ممکن افزایش می‌دهد تا تصاویر واضحی را به شما ارائه دهد.

علیرضا نظری در ادامه با اشاره به طراحی منحصربفرد این تلویزیون و با تاکید بر اینکه این تلویزیون نه یک محصول رده‌بالا بلکه یک محصول لوکس به حساب می‌آید، طراحی 2.57 میلیمتری پنل تلویزیون را با عنوان “نمایش روی شیشه” خطاب کرد که تنها به اندازه ضخامت 4 کارت اعتباری به هم چسبیده است که با یک شیشه بسیار نازک محافظ پوشانده شده است.

Lg-Signature-Oled-in-Iran-03

وی همچنین فناوری HDR بکار گرفته شده در نمایش تصاویر در این تلویزیون را شامل هر دو فرمت  HDR رایج بازار یعنی HDR10 و Dolby Vision است که توسط UHD Alliance  تائید شده است و تمامی تلویزیون‌های OLED و Super UHD ال‌جی در سال 2016 جزو محصولات اختصاصی این شرکت هستند که از هر دو فرمت رایج پشتیبانی می‌کنند.

مدیر بازاریابی صوتی و تصویری گلدیران همچنین با اشاره به کنتراست بکار گرفته شده در این تلویزیون تاکید کرد که تلویزیون G6 ال‌جی از بالاترین طیف رنگی موجود بهره‌مند است و بهره‌مندی از پیکسل‌های خود نور ده و کنتراست بی‌نهایت انحصاری و سرعت پردازش تصویر هزار برابر تلویزیون‌های عادی از دیگر مشخصات آن است.

Lg-Signature-Oled-in-Iran-02

پس از آن محمد همتی مدیر بخش صوتی و تصویری دفتر ال‌جی در ایران به روی صحنه آمد و تلویزیون جدید ال‌جی را این گونه توصیف کرد که این یک تلبویزیون جدید نیست بلکه نسل جدیدی از تلویزیون است به استاندارد DVB-T2 اشاره‌ای داشت که در انحصار تلویزیون‌های ال‌جی قرار دارد و این استاندارد تلویزیون‌های دیجیتال نسبت به نسل قبلی آن که هم‌اکنون در ایران مورد استفاده قرار دارد، 30 درصد ظرفیت ارسال را افزایش داده و با توجه به عمر ده ساله تعویض تلویزیون با یک تلویزیون جدید توسط مشتریان ایرانی، مجهز بودن تلویزیون‌های جدید ال‌جی با ضمانت‌نامه گلدیران به این استاندارد باعث خواهد شد تا با ارتقا این استاندارد در ایران دیگر نیازی به تعویض تلویزیون و خرید تلویزیون جدید تا زمان نیاز واقعی نداشته باشید.

وی زاویه دید بسیار گسترده و ارتقاء نرم‌افزار تلویزیون‌ها به WEB OS 3.0 را از جمله تغییرات و بهبودهای صورت گرفته در تلویزیون‌های Super UHD این شرکت در بازار دانست که ال‌جی تصمیم دارد حضور فعالی در این زمینه داشته باشد .

مدیر بخش صوتی و تصویری دفتر ال‌جی در ایران در ادامه به معرفی محصول جدید صوتی ARX8 پرداخت که از طراحی منحصر بفرد، قدرت صدای 1600 وات با 2 ساب‌ووفر قدرتمند، بلوتوث چندگانه برای استفاده همزمان تا سه دستگاه، تفکیک صدای قدرتمند و سه ورودی HDMI مجهز شده است.

شرکت گلدیران قیمت دقیق تلویزیون جدید G5 را در این مراسم اعلام نکرد اما می‌توان پیش‌بینی قیمت 30 میلیون تومان را برای این تلویزیون لوکس داشت که ال‌جی تصمیم دارد در این سری یعنی Signature محصولات دیگری را نیز روانه بازار کند.

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.