درز تصویر رندر شده از پرچمدار Oppo F1s پیش از رونمایی رسمی

همان‌طور که در جریان هستید شرکت اوپو سال گذشته موفق شده است دست کم ۵۰ میلیون گوشی هوشمند راهی بازار نماید از این رو می‌کوشد با ارائه محصولاتی بالا رده که طلایه‌داران بهره‌مندی از دوربین‌های سلفی هستند این موفقیت را امسال نیز تکرار نماید. در همین راستا هفته آینده و تنها یک روز پس از معرفی گلکسی نوت 7، بایستی منتظر معرفی پرچم‌داری از سوی این شرکت چینی با نام F1s باشیم.

0

اگر به خاطر داشته باشید، هفته پیش بود که اوپو دعوت‌نامه مراسم رونمایی از پرچم‌دار جدید خود را برای اهالی رسانه چینی ارسال کرد و این در حالی است که امروز تصویری رندر شده از این گوشی بالا رده به بیرون درز پیدا کرد.

اگر صحت‌وسقم تصویر زیر تائید شود، احتمالاً در نگاه اول به قاب پشتی این محصول ناخودآگاه به یاد طراحی آیفون ۶ شرکت اپل بیفتید. در هر حال پرچم‌دار جدید سری F اوپو علاوه بر بهره‌مندی از دوربین سلفی و اصلی ۱۶ مگا پیکسلی به سنسور اثر انگشتی تجهیز گردیده که تنها به ۰٫۲۲ ثانیه برای انجام عملیات احراز هویت زمان نیاز دارد.

Oppo F1s

در همین رابطه شنیده می‌شود که لنز سلفی و دوربین اصلی این محصول یکسان بوده از این رو همچون مدل N۳، دیگر خبری از دوربینی با قابلیت چرخش نیست. البته از آنجا که میزان مگا پیکسل بالا تنها فاکتور لازم برای ثبت تصاویر با کیفیت نیست، باید صبر کرد و منتظر نمونه تصاویر گرفته شده با لنز ۱۶ مگاپیکسلی Oppo F۱s شد.

در هر حال از جمله مشخصات احتمالی دیگر این محصول می‌توان به نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی که توسط گوریلا گلس ۴ از آن محافظت شده، تراشه هشت هسته‌ای ساخت کوالکام، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان و قابلیت OTG اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.