تماشا کنید: ویدئوی لو رفته از گوشی Samsung Z2 با سیستم عامل تایزن

گوشی‌های هوشمند اندرویدی سامسونگ، محبوبیت زیادی در بازار دارند؛ اما ظاهرا قرار نیست سامسونگ دست از سر سیستم‌عامل تایزن خود بردارد و اخیرا شاهد ویدئوی لو رفته‌ای از گوشی سامسونگ Z2 با سیستم‌عامل تایزن هستیم.

0

این‌گونه که پیداست سامسونگ هم رفته رفته دارد جا پای اپل می‌گذارد و قصد دارد اکو سیستم‌ داخلی محصولات خود را بنا کند. این امر بدون داشتن یک سیستم‌عامل غیر ممکن است، به همین منظور سیستم‌عامل تایزن از جانب سامسونگ در حال توسعه است. بر اساس جدیدترین اخباری که از وب‌سایت خبری ETNews در کره به بیرون منتشر شده است، گوشی سامسونگ زد ۲ در نیمه دوم امسال روانه بازار خواهد شد. جالب اینجاست که ظاهرا قرار است این گوشی در بازارهای بیشتری عرضه شود. کشورهای هندوستان، اندونزی، نپال، سریلانکا، بنگلادش، آفریقای جنوبی،‌کنیا و نیجریه، بازارهای هدف سامسونگ زد ۲ هستند.

در این بین تاکنون اخبار درست و درمانی در خصوص سخت‌افزار به خدمت گرفته شده در این گوشی به بیرون منتشر نشده است؛ اما گفته می‌شود سامسونگ زد ۲ با مدل SM-Z200F روانه بازار خواهد شد و صفحه‌نمایشی ۴ اینچی از نوع AMOLED دارد و حداقل به یک گیگابایت رم مجهز خواهد بود. از طرف دیگر نیز شاهد شایعه‌ای هستیم مبنی بر اینکه سامسونگ زد ۲، اولین گوشی تایزنی است که از شبکه‌های مخابراتی 4G پشتیبانی می‌کند.

ظاهرا مراحل ساخت این گوشی هوشمند جدید سامسونگ به اتمام رسیده است چرا که شاهد انتشار ویدئویی لو رفته از سامسونگ زد ۲ هستیم. این ویدئو که در یوتیوب منتشر شد، اجرای موتور بازی یونیتی را در سامسونگ زد ۲، زد ۱ و زد ۳ نمایش می‌دهد. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم به تماشای ویدئوی لو رفته اجرای سیستم‌عامل تایزن بر روی گوشی‌های خانواده زد ۲ سامسونگ بنشینید. لازم به ذکر است که در این ویدئو، گوشی‌های هوشمند زد ۲، زد ۳ و زد ۱ سامسونگ را به ترتیب از چپ به راست مشاهده خواهید کرد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.