مایکروسافت ۲۸۵۰ کارمند بخش گوشی های همراه خود را بازنشست خواهد کرد

این روزهای خبرهای خوشی از بخش گوشی‌های همراه هوشمند مایکروسافت به گوش نمی‌خورد، این امر باعث شده تا شاهد تعدیل نیروی ۲۸۵۰ نفری واحد گوشی‌های هوشمند مایکروسافت باشیم.

1

رکود بخش گوشی‌های همراه هوشمند مایکروسافت روز به روز بیشتر می‌شود و از قرار معلوم مایکروسافت نیز از واحد موبایل خود قطع امید کرده است. تمامی این موارد دست به دست هم داد تا ۲ ماه پیش مایکروسافت عذر ۱۸۵۰ نفر از کارمندان واحد گوشی‌های هوشمند خود را بخواهد. اکنون نیز صحبت‌های تعدیل نیروی بیشتر در این واحد به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که تعدیل ۲۸۵۰ کارمند بخش گوشی‌های همراه هوشمند مایکروسافت در سال جاری اتفاق نمی‌افتد؛ اما کارمندان این بخش نباید به واحد موبایل مایکروسافت دل ببندند چرا که بدون شک تا پایان سال مالی ۲۰۱۷،‌ عذر آنها خواسته خواهد شد. این حجم بالای تعدیل نیرو بدون شک لطمه بزرگی به واحد موبایل مایکروسافت خواهد زد.

مایکروسافت نیز در این زمینه لب به سخن گشود و مدعی شد این شرکت دائماْ سیاست‌های مربوط به منابع انسانی خود را بررسی می‌کند. بر اساس این بررسی‌ها، مدیران تصمیم به تعدیل نیرو گرفته‌اند. بدون شک فروش نامناسب گوشی‌های هوشمند مایکروسافت تاثیر زیادی در این تصمیم داشته است.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد می‌توان گفت مایکروسافت قصد دارد هر چه سریع‌تر تیرهای خلاص را به واحد موبایل خود شلیک می‌کند و با این حساب سرنوشت محصولات بعدی موبایل مایکروسافت کاملا در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است.

winbeta.org

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    به امید نابودی این بخش