یاهو نسخه جدید مسنجر خود را برای دسکتاپ با رابط کاربری جدید معرفی کرد

احتمالاً این بزرگ‌ترین خبر از یاهو در روزهای آتی نخواهد بود، اما اگر هنوز هم برای پیام‌رسانی از یاهو استفاده می‌کنید باید این مطلب را بدانید. این پیشروی اینترنت به‌تازگی نسخه جدید یاهو مسنجر خود را برای کامپیوتر که مدت‌ها تحت توسعه بوده است، منتشر کرد.

4

مسنجر با این نسخه ظاهری بسیار متفاوت و مجموعه‌ای از قابلیت‌ها که شاید کمتر در برنامه‌های چت دیگر دیده شوند را به دست آورده است؛ مثلاً می‌توانید پیام‌های ارسال‌شده را پس بگیرید؛ احتمالاً افرادی که به‌سرعت حرف خود را می‌زنند و بعدازآن پشیمان می‌شوند یا افرادی که مدام می‌خواهند اشتباهات پیام‌هایشان را ارسال کنند، از این قابلیت لذت خواهند برد. همچنین می‌توانید به دنبال گیف‌های مناسبی برای فرستادن به‌عنوان پاسخ بگردید (شبیه به برنامه Slack)، پست‌ها را لایک کنید و عکس‌های زیادی را با کشیدن به صفحه گفت‌وگو با شخصی (drag & drop) ارسال کنید.

هم کاربران مک و هم ویندوز از امروز می‌توانند یاهو مسنجر جدید را دانلود کنند. اگر حتماً احتیاج دارید که یک برنامه رسمی پیام‌رسانی در کامپیوتر شما وجود داشت باشد، بهتر است که زودتر یاهو مسنجر جدید را دانلود کنید. یاهو هنوز هم می‌خواهد که در تاریخ 15 مردادماه سرویس برنامه مسنجر دسکتاپ قدیمی خود را تعطیل کند. پس چاره‌ای جز روبه‌رو شدن با مدرنیته و یا پیدا کردن مسنجر دسکتاپ دیگری در روزهای پیش رو ندارید.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. جبار می‌گوید

    شماره موبایل میخواد ؟
    چرت یعنی چی امنیت زیر سوال برد با این کارش یعنی هرکی تو اد باشه همچی اش عیان این شد امنیت

  2. محمد می‌گوید

    مسنجر جدید خیلی مسخره است
    وبکم هم نداره

  3. حسین می‌گوید

    یعنی یاهو خریداری شده؟ و این برنامه مال اون شرکت هست؟
    خدا کنه شکلک های قدیمی داشته باشه ، شلک های زیبا و خاطره انگیز

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر خود یاهو مسنجر جدیدی عرضه کرده و هنوز ورایزن این شرکت رو کامل خریداری نکرده