با آیفون جیلبریک شده می‌توانید بدون برداشتن یک قدم تمام پوکمان‌ها را بگیرید!

دوست دارید به قهرمان بازی Pokemon GO تبدیل شوید اما حوصله و وقت قدم زدن در خیابان‌ها و یافتن پوکمان‌ها را ندارید؟ آیفون خود را جیلبریک کرده و تقلب کنید!

0

جیلبریک iOS 9.3.3 به تازگی عرضه شده و حالا اگر یک آیفون جیلبریک شده دارید می‌توانید یک هک عالی و اساسی برای بازی پوکمان‌گو نصب کرده و در خانه‌تان، بدون برداشتن یک قدم و زیر کولرگازی به شکار پوکمان بپردازید! این هک می‌تواند گوشی را طوری فریب دهد که بازی تصور کند شما در حال حرکت به سوی پوکمان‌ها هستید. با وجود این‌که Niantec در بستن اکانت و بَن کردن کاربران متقلب هراسی ندارد اما خوب است بدانید کاربرانی که تاکنون بن شده‌اند معمولاً به روش‌های مختلفی کاراکتر خود را از یک نقطه در کسری از ثانیه به نقطه دیگر انتقال می‌دادند در حالی که هک جدید کاراکتر را آرام آرام به سوی هدف حرکت می‌دهد.

پس از این‌که آیفون خود را جیلبریک کردید با نصب این mod قادر خواهید بود با استفاده از جوی‌استیک مجازی آن کاراکتر را به راحتی به هر جایی در صفحه منتقل کنید. همچنین در نیم‌دایره‌های اطراف صفحه ابزارهای مختلفی نیز وجود دارد. یکی از این ابزارها می‌تواند سرعت کاراکتر شما را تا 4 برابر افزایش داده و ابزارهای دیگری نیز برای حرکت خودکار کاراکتر به نقطه انتخابی شما وجود دارد.

پس از جیلبریک کردن کافیست Cydia را اجرا کرده و ریپوی زیر را به آن اضافه کنید. سپس هکی با نام ++Poke را نصب کرده و آن را اجرا کنید.

در حال حاضر این هک تنها برای آیفون عرضه شده است و همان‌طور که گفتیم امکان مسدود شدن اکانت شما نیز وجود دارد. اما اگر به‌تازگی بازی را شروع کرده‌اید پس چیز زیادی برای از دست دادن نخواهید داشت. در نهایت ذکر این نکته نیز لازم است که بازی با روش‌های تقلب لذت چندانی ندارد و هدف بازی هم بلند شدن از سر جایتان و کمی فعالیت روزانه است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.