ال‌جی 1.75 میلیارد دلار بر روی بخش تولید نمایشگرهای خمیده سرمایه گذاری خواهد کرد

اگر 2016 را بتوان سال گوشی‌هایی با دوربین‌های دوگانه نامید، می‌توان پیش‌بینی کرد که پرچم‌داران سال آینده به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد به نمایشگرهای خمیده تجهیز شوند. در همین راستا امروز گزارشی توسط منابع وابسته به ال‌جی به بیرون درز پیدا کرد که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای با درک صحیح از این مطلب مشغول سرمایه‌گذاری 1.75 میلیارد دلاری در بخش تولید نمایشگرهای خمیده است.

0

طی چند وقت اخیر اخبار متعددی در رابطه با احتمال معرفی گوشی و تبلت‌های صفحه خمیده و تاشو در سال 2017 را با شما در میان گذاشته‌ایم.

بدون شک فناوری تولید نمایشگرهای این دست از گجت‌های هوشمند را تنها دو شرکت سامسونگ و ال‌جی در اختیار دارند که سال گذشته هریک گوشی مجهز به نمایشگر خمیده خود را به بازار عرضه کردند و این در حالیست که به نظر می‌رسد ال‌جی با سرمایه‌گذاری 1.75 میلیاردی دلار در خط تولید نمایشگرهای خمیده، خواهان پیشی گرفتن از رقیب سنتی خود در این حوزه است.

در همین حال هنوز به طور قطعی مشخص نشده است که سرمایه‌گذاری مذکور بر روی خط تولید نمایشگرهای OLED خمیده به منظور استفاده در گوشی جی فلکس 3 صورت گرفته و یا اینکه ال‌جی خود را برای تولید این دست از پنل ها در جهت تأمین نیاز سایر شرکت‌ها آماده می‌کند.

مدیرعامل شرکت ال‌جی دیسپلی: تغییر رویکرد در ارائه صفحه‌نمایش‌های خمیده OLED، یک فرصت جدید برای صنعت صفحه‌نمایش به وجود می‌آورد، از این رو ال‌جی دیسپلی می‌کوشد تا با سرمایه‌گذاری مناسب در این بخش، به عنوان یکی از مدعیان تولید کننده بازار سال آینده تبدیل شود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.