وایو لپ‌تاپ‌های جدید رنگارنگ سری C15 خود را معرفی کرد

شرکت وایو که طی دو سال اخیر و پس از استقلال از سونی توانسته بدنه اصلی خود را ترمیم کند و خیلی زود به بازارهای جهانی بازگردد، روز گذشته از تاپ‌های جدید رنگارنگ سری C15 خود برای علاقه‌مندان به مد روز رونمایی کرد.

1

همان‌طور که گفته شد اصلی‌ترین ویژگی این سری از  لپ‌تاپ‌های وایو، تنوع رنگ‌بندی در آن‌ها می‌باشد به طوری که خریداران می‌توانند یکی از رنگ‌های سفید صدفی، نارنجی مسی و زرد خاکستری را انتخاب کنند.

C15 series (1)

مدلی نارنجی و مسی این سری از نمایشگری 15.5 اینچی با رزولوشن 1366×768 بهره برده و این در حالیست که در سینه میزبان تراشه سلرون 3215U اینتل، 4 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD است. این مدل قرار است با قیمت پایه 641 دلاری از هفته آینده قابل پیش خرید باشد؛ البته برای آن دسته از افرادی که به قدرت پردازشی بیشتر نیاز دارند، امکان سفارش این مدل با پردازنده سری پنتیوم نیز وجود دارد.

C15 series (3)

همچنین مدل‌های زرد خاکستری و صدفی سری C15 نیز دارای مشخصاتی از قبیل نمایشگری با وضوح تصویر فول اچ‌دی، پردازنده سری i3 اینتل  و 8 گیگابایت حافظه رم می‌باشد و این در حالیست قیمت پایه این مدل‌ها نیز 910 دلار تعیین شده است.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    ترکیب رنگاش حال بهم زنه