Gionee گوشی‌های M6 و M6 Plus را با چیپ امنیتی اختصاصی معرفی کرد

Gionee یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در چین می‌باشد که ساعاتی پیش از دو گوشی با چیپ امنیتی اختصاصی رونمایی کرد.

0

بر این اساس گوش هوشمند Gionee M6 از نمایشگری 5.5 اینچی فول اچ‌دی از نوع AMOLED با چگالی تصویر 401 پیکسل در هر اینچ بهره برده و در سینه میزبان 4 گیگابایت حافظه رم، 32، 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و تراشه مرکزی 8 هسته‌ای با کلاک فرکانس 1.8 گیگاهرتز است.

Gionee M6 (1)

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 13 و 5 مگا پیکسلی، سنسور اثر انگشت، بهره‌مندی پیشفرض از پلتفرم اندروید 6 و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

Gionee M6

اما در سوی دیگر M6 Plus دارای نمایشگری 6 اینچی فول اچ‌دی از نوع AMOLED، تراشه 8 هسته‌ای مبتنی بر معماری 64 بیتی، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 و یا احتمالاً 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 6,020 میلی‌آمپر ساعتی است. تراشه مرکزی هر دو محصول به سیستمی مجهز شده است که توسط 10 لایه امنیتی از اطلاعات افراد محافظت کرده و دسترسی به آن‌ها صرفاً پس از تائید اثر انگشت افراد امکان پذیر است.

نکته دیگر اینکه باتری گوشی‌های M6 و M6 Plus قابلیت شارژ معکوس داشته و این یعنی آنکه می‌توان از آن‌ها در جهت شارژ دیگر گجت ها استفاده کرد. اگرچه در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت احتمالی و تاریخ عرضه این محصولات در دست نیست، با این حال بر اساس تصاویر منتشر شده از آن‌ها به نظر می‌رسد Gionee نیز دست به حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا در گوشی‌های جدید خود زده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.