گوگل قابلیت شناسایی تماس‌های هرز و تبلیغاتی را به گوشی‌های نکسوس و اندروید وان افزود

اگر از آن دسته افراد هستید که تماس‌های تبلیغاتی زیادی دریافت می‌کنید گوگل به فکر شما بوده و در آپدیت جدید خود مربوط به اپلیکیشن تلفن اندروید قابلیت شناسایی این تماس‌ها را اضافه کرده است.

0

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید وقتی تماسی از یک شماره مشکوک به اسپم و یا گزارش شده توسط کاربران دیگر دریافت می‌کنید اپلیکیشن تلفن گوشی به شما هشدار می‌دهد. این اپلیکیشن البته فعلاً تنها برای گوشی‌های نکسوس و اندروید وان منتشر شده و امکان دانلود آن برای سایر گوشی‌های اندرویدی وجود ندارد.

گوگل در پست جدید خود در شبکه گوگل پلاس افزوده شدن این قابلیت را برای گوشی‌های نکسوس و اندروید وان اعلام کرده است. اپلیکیشن جدید تلفن اندروید همچنین کاربر را قادر می‌سازد در صورت دریافت تماس هرز پس از پایان تماس شماره را گزارش داده تا سایر کاربران نیز از این موضوع اطلاع داشته باشند. اگر کاربر یک گوشی نکسوس یا اندروید وان هستید و ویژگی Caller ID در گوشی شما فعال است کافیست اپلیکیشن phone را از پلی‌استور آپدیت کنید تا این ویژگی به گوشی شما افزوده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش پشتیبانی وب‌سایت گوگل مراجعه کنید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.