اوپو حالا تولیدکننده شماره یک گوشی‌های هوشمند چین است

بر اساس جدیدترین برآوردهای صورت گرفته توسط موسسه counterpointresearch، شرکت اوپو حالا تولیدکننده شماره یک گوشی‌های هوشمند چین است.

0

طبق این گزارش، شرکت اوپو در حال حاضر بر 23 درصد بازار گوشی‌های هوشمند در چین تسلط داشته و این در حالی است که بعد از آن هواوی با سهم 17.4 درصدی در رده دوم رده‌بندی قرار دارد.

در سوی دیگر Vivo، اپل و شیائومی در این لیست به ترتیب با سهم 12، 9 و 6.8 درصدی در رده‌های سوم تا پنجم قرار دارند. البته این نکته را در نظر داشته باشید با چالش شکستن آیفون که طی چند وقت اخیر در چین به راه افتاده است، حتی انتظار می‌رود سهم کوپرتینوها در سه ماه سوم سال 2016 به مراتب کمتر شود.

جدا از این مسائل جالب است که بدانید سرعت رشد اوپو در بازار چین تنها ظرف 2 سال گذشته صورت گرفته به طوری که در ماه ژوئن سال 2014 این شرکت تنها بر 2 درصد بازار تسلط داشته است که این رقم در سال بعد به 6.1 درصد می‌رسد. برآورد می‌شود 5 درصد از کل کاربران چینی از گوشی‌های Oppo R9 و Oppo F1 Plus برای انجام کارهای روزانه خود استفاده کنند، از این رو اوپو می‌کوشد تا با معرفی جانشین F1s موفقیت خود را تداوم بخشد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.