گوشی Galaxy J2 Pro سامسونگ با حلقه اعلان هوشمند و حافظه بیشتر معرفی شد

حتماً به خاطر دارید که سامسونگ ماه گذشته گوشی ارزان‌قیمت Galaxy J2 2016 خود را با یک ویژگی جدید معرفی کرد: حلقه اعلان Smart Glow. این شرکت حالا نسخه Pro گوشی را با حافظه داخلی بیشتر رونمایی کرده است.

0

Galaxy J2 Pro درست مانند Galaxy J2 2016 از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی Super AMOLED با وضوح 720p بهره می‌برد. سامسونگ در این گوشی از چیپست 4 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A7 استفاده کرده و دوربین‌هایی 8 و 5 مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته است. این گوشی با اندروید مارشملو به همراه ویژگی جدید Turbo Speed برای سرعت بیشتر و S Bike برای دوچرخه‌سواران عرضه خواهد شد. ویژگی منحصربه‌فرد هر دو گوشی حلقه نورانی اطراف لنز دوربین است که می‌تواند بسته به نوع اعلان یا فرد تماس گیرنده به رنگ‌های مشخصی روشن شود.

Galaxy-J2-Pro

نسخه پرو گوشی حالا حافظه داخلی را به 16 گیگابایت ارتقا داده و حافظه رم نیز حالا 2 گیگابایتی است در صورتی که نسخه معمولی 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1.5 گیگابایت رم داشت. Galaxy J2 Pro در حال حاضر در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای با قیمت 150 دلار (9890 روپیه) عرضه شده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.