درز اطلاعات تکمیلی نکسوس اچ‌تی‌سی با نام Sailfish

همان‌گونه که در جریان هستید اگرچه برند نکسوس متعلق به گوگل است، با این حال این شرکت هر سال وظیفه طراحی و ساخت محصولات خانواده مذکور را طبق یک سنت دیرینه به یکی از شرکای سخت‌افزاری خود محول می‌کند. در همین راستا امروز گزارشی منتشر شده است که برملا می‌کند لااقل یکی از گوشی‌های نکسوس 2016 توسط مهندسین اچ‌تی‌سی طراحی شده است.

0

نکسوس‌های گوگل همواره طرفداران خاص خود را داشته‌اند؛ سخت‌افزاری قدرتمند در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه، اندروید خالص و به‌روزرسانی‌های سریع و منظم آن‌ها را بسیار خاص جلوه می‌دهد.

در همین حال امروز اطلاعاتی به دست آمده که بیان می‌کند شرکت اچ‌تی‌سی مشغول توسعه لااقل یکی از دو گوشی نکسوس 2016 با کد داخلی Sailfish است. بر اساس این گزارش، گوشی مذکور که برخی از آن با نام S1 نیز یاد می‌کنند دارای نمایشگری 5.2 اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ‌دی و چگالی تصویر 420 پیکسل بر هر اینچ بوده و این در حالیست که در سینه میزبان نسخه‌ای خاص از تراشه اسنپ‌دراگون 820 با کد MSM8996 می‌باشد.

در سوی دیگر اگرچه هنوز به طور قطع تائید نگردیده که عضو دیگر نکسوس 2016 توسط اچ‌تی‌سی ساخته شده باشد، با این حال منابع وابسته به مانتین ویوها تصریح کرده‌اند که این محصول نیز که اکنون با نام Marlin M1 شناخته می‌شود از سخت‌افزار قدرتمندی همچون نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویر QHD، چهار گیگابایت حافظه رم و تراشه مرکزی اسنپ‌دراگون 820 در کنار واحد پردازش گرافیکی Adreno 530 بهره می‌برد.

همچنین شنیده می‌شود که Marlin M1 در قاب پشتی میزبان دوربین 12 مگا پیکسلی و سنسور اثر انگشت بوده و و در پنل جلویی از سنسور 8 مگا پیکسلی برخوردار است. لازم به ذکر است که اچ‌تی‌سی تا پیش از این در سال 2010 نیز در همکاری مشابهی با گوگل اقدام به عرضه تبلت نکسوس 9 نمود که فروش خوبی را در بازار تجربه کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.