یاهو باید به دادگاه توضیح دهد چگونه ایمیل حذف شده یک قاچاقچی مواد مخدر را به دست آورده است!

انتظار می‌رود ایمیل‌های حذف شده در یاهو دیگر قادر به بازیابی نباشند؛ اما ظاهرا یاهو توانسته ایمیل حذف شده یک قاچاقچی مواد مخدر را بازیابی کند و بابت این کار باید به دادگاه توضیح دهد.

0

راسل ناگ (Russell Knaggs) انگلیسی، قاچاقچی سابقه‌دار مواد مخدر است که یاهو توانسته ایمیل حذف شده وی را بازیابی کند. دادگاه نیز به همین منظور به یاهو دستور داده تا بابت این کار توضیح دهد. دادگاه توضیحات خاصی هم از یاهو درخواست نکرده است و تنها یاهو باید توضیح دهد که چگونه ایمیل حذف شده این قاچاقچی را بازیابی کرده است. بد نیست بدانید یاهو توانسته پیام‌هایی را که به صورت پیش‌نویس (Draft) ذخیره و سپس پاک شده بود را پس از گذشت ۶ ماه، بازیابی کند. بر اساس حکم دادگاه یاهو باید اسناد مربوط به بازیابی ایمیل را به همراه یک نفر کارشناس آگاه از این فرآیند در تاریخ دهم شهریور ماه جاری تحویل دادگاه دهد.

از طرف دیگر یاهو مدعی است از ابزاری اختصاصی برای دسترسی به ویژگی ذخیره خودکار ایمیل‌های پیش‌نویس شده استفاده کرده است. در این بین بعضی از کارمندان یاهو این اتفاق را گردن یکدیگر می‌اندازد و برای مبرا کردن خود توضیحاتی را مطرح کرده‌اند. امیدواریم یاهو بتواند توضیحات قانع کننده‌ای را در روز دادرسی به دادگاه ارائه کند تا بهانه‌ای برای آزادی این قاچاقچی خبیث ایجاد نشود.

engadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.