اپ‌نت: Memrise؛ بهترین ابزار برای یادگیری زبان‌های خارجی

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی دیگر نیاز نیست برای یادگیری زبان‌های خارجی حتماً هزینه‌های کلاس را بپردازید و یا کتاب و معلم خصوصی بگیرید. گاهی می‌توان با اپلیکیشن‌های همراه در هر جایی از اوقات فراغت برای یادگیری استفاده کرد و Memrise شاید یکی از بهترین اپ‌ها در این زمینه باشد.

7

اگر قصد یادگیری زبان‌های خارجی مثل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، ایتالیایی، روسی، چینی و … را دارید Memrise می‌تواند بهترین ابزار یادگیری باشد. روزانه دقایق و ساعات زیادی را در تاکسی، مترو، خیابان، در انتظار یک جلسه و از این قبیل تلف می‌کنیم و چه خوب است از این فرصت برای یادگیری زبان‌های خارجی استفاده کنیم. Memrise یک اپلیکیشن عالی در این زمینه برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است.

memrise-1

چه بخواهید یک زبان را از ابتدا شروع کنید و چه قصد پیشرفت در آن را داشته باشید Memrise می‌تواند به شما کمک کند. این اپلیکیشن با توجه به اطلاعات شما و سرعت یادگیری‌تان جلساتی را روزانه تنظیم می‌کند و می‌تواند در اوقات فراغت نیز تمرین کردن را به شما یادآوری کند.

اپلیکیشن Memrise بیشتر بر روی کلمات تمرکز دارد که ضعف اصلی افراد را شامل می‌شود و می‌تواند هم به‌صورت نوشتاری و هم تصویری و صوتی با تلفظ دقیق کلمات را به شما یاد دهد. جلسات این اپ طوری تنظیم شده که علاوه بر یادگیری و به‌کارگیری کلمات در جلمه، مثال‌هایی جالب برای کمک به یادگیری شما نیز آورده شده و همچنین کلمات به شکل‌های مختلف تلفظ، نوشتاری و صوتی برایتان تکرار می‌شود و از شما خواسته می‌شود که معنی را حدس بزنید و یا با دیدن معنی کلمه ابتدایی را به‌یاد بیاورید. به این ترتیب و با تکرار منظم هیچ‌یک از کلمات را از خاطر نخواهید برد.

memrise-2

سبک بازی‌گونه این اپ نه‌تنها آموزنده بلکه مفرح بوده و اهداف و پاداشی که دریافت می‌کنید شما را به ادامه کار مشتاق‌تر خواهد کرد. در این اپ بیش از 100 زبان زنده دنیا برای یادگیری وجود دارد و می‌توانید با دانلود کردن جلسات از پیش، حتی اوقاتی که به اینترنت دسترسی ندارید نیز از اپ به‌صورت آفلاین استفاده کنید. روند پیشرفت شما به شکل یک موشک نمایش داده می‌شود که بالا و بالاتر رفته و سطح کنونی شما را نشان خواهد داد. این اپ همچنین به یک زبان خاص محدود نشده و می‌توانید به‌طور مثال زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی را به‌صورت همزمان پیش ببرید.

memrise-3

Memrise یکی از بهترین اپ‌ها برای بالا بردن سطح زبان انگلیسی شماست که می‌تواند برای آزمون‌هایی مثل IELTS و TOEFFL نیز بسیار مناسب باشد. این اپ در حال حاضر به‌صورت رایگان در گوگل پلی استور برای اندروید 4.0.3 و بالاتر و در اپ‌استور برای iOS 8.0 و بالاتر عرضه شده است. البته نسخه Pro و پولی اپلیکیشن امکانات بیشتری نیز دارد که می‌توانید آن‌را برای اندروید به‌صورت مستقیم از فارسروید دریافت کنید.

appnet-google-play

appnet-app-store

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. راضيه می‌گوید

    با سلام
    من از app store نصب کردم، بعد از مرحله اولیه ، قفل میشه و کلمات رو نشون نمیده و میگه باید نسخه رو بخرم، برای باز کردنش باید چیکار کنم؟
    پیشاپیش از راهنمایی تون ممنونم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      برای آیفون یا آیپد نسخه کرک شده نمیتونین دانلود کنید. تنها راه خرید گیفت کارت آیتونز و آنلاک کردن قانونی و پولی برنامه هست

  2. ليلي می‌گوید

    سلام ، من ممرایز رو ای او اس دارم، حدود ٢٠٠ تا کلمه تو ١٠ تا درس رو حفظ کردم، حالا دیگه مرحله بعدی وجود نداره، وانگار پولیه!
    کسى میدونه چیکار باید کنم؟؟؟

  3. صبا می‌گوید

    بله به شرطی که انگلیس کسی بد باشه

    در ظمن شما این اپ رو تست کن اگر بهتر نبود حرف شما درست
    منم اپی که شما میگید رو امتحان میکنم
    در من اون اپ 6000 تا کلمه یاد میده ( البته باید گوشی روت باشه) و لی به صورت مجانی 1000 تا کلمه یاد میده اگر کامل همه رو یاد بگیری برات تا 3000 تا باز میکنه
    و دقیقآ علت خوبیش هم همینه علاوه بر اینکه همه چیز نرم افزارای مشابه رو داره برای هر زبان اپ جداگانه ای ساخته واسه همین بسیار کامل تره. حجم خود اپ حدود 50 مگ هست اگر قفل رو بشکنی 150 مگ دیگه هم دانلود میکنه
    https://cafebazaar.ir/search/?q=fun+easy+&l=fa
    اینم واسه دوستانی که دنبال یاد گیری انگلیسی هستن ولی گوشیشون روت نشده
    http://www.apktops.ir/android-learn-english-6000-words.html/

  4. صبا می‌گوید

    سلام
    دوستان این نرم افزار فارسی هم داره؟ یعنی معنی کلمات رو؟
    نداره دیگه فان ایزی بهترین نرم افزار آموزش لغات کلیه زبان ها برای گوشی موبایل هستش

    1. علی ارغوان می‌گوید

      معمولاً توصیه می کنن برای یادگیری کلمات معانی رو با مترادف های انگلیسی یاد بگیرید

      1. Mina می‌گوید

        سلام آره اونم به خاطر اینکه یک بیشتر زبان براتون تکرار بشه دو اگر کلمه ی جدید ی هم در اون دفنیشنش بود ویا همین طور سینونیم جدید رو یاد بگیریم