دوربین 12 مگاپیکسلی در گلکسی نوت 7 تأیید شد

با نزدیک شدن به زمان رونمایی گلکسی نوت ۷، شایعات این گوشی صحت بیشتری پیدا می‌کند، پیش از این شایع شده بود که گلکسی نوت ۷ از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و اکنون شاهد تایید این خبر هستیم.

0

از قرار معلوم، لیست قطعات گلکسی نوت ۷ سامسونگ در وب‌سایت Zauba درج شده است، بر اساس آنچه در این وب‌سایت به چشم می‌خورد نوت بعدی سامسونگ به اسکنر تشخیص عنبیه چشم مجهز است و از قابلیت ضد آب بودن بهره می‌برد. بر اساس آنچه در وب‌سایت Zauba در خصوص گلکسی نوت ۷ به چشم می‌خورد، این پرچمدار جدید سامسونگ به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی مجهز خواهد که از نوع Super AMOLED و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ بهره می‌گیرد.

در کنار این اخبار جدید،‌ آنچه مهم‌تر به نظر می‌رسد خبر استفاده گلکسی نوت ۷ از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. مدتی است که خبر استفاده گلکسی نوت ۷ از همان دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را شاهد هستیم. این خبر دست به دست در اینترنت می‌چرخید تا اینکه در وب‌سایت Zauba که لیست تجهیزات وارداتی و صادراتی به هندوستان را درج می‌کند تایید شد. با این حساب بدون شک ماژول ۱۲ مگاپیکسلی برای گوشی گلکسی نوت ۷ که با مدل SM-N930F در کارخانه شناخته می‌شود حضور خواهد داشت.

Galaxy-S7-edge-camera

لازم به ذکر است که گفته می‌شود این دوربین به ویژگی OIS و فوکوس خودکار نیز مجهز خواهد بود. به این ترتیب اگر واقعا همان دوربین گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را در گلکسی نوت ۷ شاهد باشیم، باید انتظار داشت گشادگی دیافراگم این دوربین f/1.7 باشد. در نتیجه گلکسی نوت ۷ نیز عکس‌‌های بسیار باکیفیتی را در شرایط نور کم خواهد گرفت.

در کنار این تجهیزات سخت‌افزاری، انتظار می‌رود گلکسی نوت ۷ از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۱ در آمریکا و چین و پردازنده اگزینوس ۸۸۹۳ در سایر نقاط دنیا بهره بگیرد. چهار گیگابایت رم، سنسور تشخیص اثر انگشت به همراه سنسور تشخیص عنبیه چشم، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌‌های سلفی و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع، سایر مشخصات گلکسی نوت ۷ را تشکیل خواهند داد. به لحاظ نرم‌افزاری نیز اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو به همراه رابط کاربری جدید Grace UX در این گوشی تراز اول خودنمایی خواهد کرد. در کنار تمامی این موارد انتظار می‌رود گلکسی نوت ۷ از استاندارد IP68 نیز پشتیبانی کند، حضور این استاندارد در سوگلی جدید سامسونگ به این معناست که این گوشی را می‌توان با خیال راحت تا عمق ۱.۵ متری در زیر آب به مدت ۳۰ دقیقه نگه داشت.

سامسونگ وعده داده تا گلکسی نوت ۷ خود را در تاریخ ۱۲ مردادماه رسماً رونمایی کند و متعاقبا این گوشی تراز اول در تاریخ ۲۵ مردادماه راهی کارزار گوشی‌های همراه هوشمند تراز اول خواهد شد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.