اوپو برای رونمایی از پرچم‌دار خود F1s در ۱۳ مردادماه دعوتنامه فرستاد

همان‌طور که در جریان هستید شرکت اوپو سال گذشته موفق شده است دست کم ۵۰ میلیون گوشی هوشمند راهی بازار نماید از این رو می‌کوشد با ارائه محصولاتی بالا رده که طلایه‌داران بهره‌مندی از دوربین‌های سلفی هستند این موفقیت را امسال نیز تکرار نماید. در همین راستا به نظر می‌رسد هفته آینده و تنها یک روز پس از معرفی گلکسی نوت 7، بایستی منتظر معرفی پرچم‌داری از سوی این شرکت چینی با نام F1s باشیم.

0

اگرچه در حال حاضر و با توجه به دعوت‌نامه ارسال شده از سوی شرکت مذکور اطلاعات چندانی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند F1s در دست نیست، با این حال برخی منابع وابسته به اوپو تائید کرده‌اند که دوربین پرچم‌دار جدید سری F علاوه بر بهره‌مندی از دوربین سلفی 16 مگا پیکسلی به سنسور اثر انگشتی تجهیز گردیده که تنها به 0.22 ثانیه برای انجام عملیات احراز هویت زمان نیاز دارد.

Oppo sends out press invites for F1s' unveiling on August 3

از دیگر مشخصات احتمالی گوشی اوپو F1s می‌توان به صفحه نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی اشاره کرد که همچون دیگر محصولات این سری کماکان به طور پیش‌فرض از اپلیکیشن‌هایی اختصاصی برای گرفتن تصاویر باکیفیت بهره می‌برد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.