اپ‌نت: بازی موزیکال و هیجان‌انگیز Soundtrack Attack

اگر از طرفداران بازی‌های موزیکال هستید شرکت Cartoon Network امروز یک بازی فوق‌العاده را برای اندروید و iOS عرضه کرده است. Soundtrack Attack یک بازی شلوغ، هیجان‌انگیز و پرچالش است که قصد معرفی آن را داریم.

0

اگر با بازی‌های موزیکال آشنا نیستید خوب است بدانید در این بازی‌ها شما با لمس به‌موقع تن‌ها موسیقی که وارد صفحه می‌شود امتیاز کسب کرده و باید مراقب باشید هیچ‌کدام را از دست نداده و یا دکمه‌ها را اضافی فشار ندهید. اگر بازی محبوب Guital Hero را دیده باشید پس سبک بازی‌ها موزیکال را نیز می‌شناسید.

soundtrack-attack-3

استودیوی بازی‌سازی Cartoon Network که سابقه عرضه بازی‌های محبوبی مثل Card Wars، Time Tangle و Monsters Ate My Birthday Cake را دارد حالا جدیدترین بازی موزیکال خود را با نام Soundtrack Attack روانه اپ‌استور و پلی‌استور کرده است.

soundtrack-attack-1

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که در ابتدا شما می‌توانید یکی از جواهرات سبز، قرمز و یا زرد را انتخاب کنید. سپس چیزی شبیه به شهاب‌سنگ بسته به رنگ انتخابی شما به زمین برخورد می‌کند و یک موجود فضایی که از قضا شباهت زیادی هم به انسان‌ها دارد از آن خارج می‌شود. این کاراکتر دوست داشتنی از فضا به زمین فرار کرده و حالا رئیسش قصد بازگرداندن او را دارد و هدف شما نیز کمک به او در فرار از دست موجودات مختلف است. در ابتدا می‌توانید ظاهر و لباس‌های او را خودتان به دلخواه انتخاب کنید و سپس مراحل را یکی پس از دیگری آغاز کنید.

soundtrack-attack-2

همان‌طور که گفتیم در بازی‌های موزیکال وظیفه شما تنها لمس نت‌های موسیقی مختلف است که از بالا به پایین می‌آیند. در این بازی دو دسته نت موسیقی در سمت چپ و راست قرار گرفته و باید سعی کنید تمرکز خود را به جای کاراکتر و دشمنان روی نت‌ها معطوف کنید. بازی طوری طراحی شده که با هر بار لمس نت‌ها کاراکتر اعمال مختلفی مانند پرش و یا حمله به دشمنان را انجام می‌دهد و در محیط شلوغ بازی تمرکز کردن هم کمی دشوار است!

soundtrack-attack-4

به هر حال هر چه نت‌ها را پشت سر هم و بدون خطا فشار دهید امتیاز شما با سرعت بیشتری افزایش خواهد یافت و در پایان بازی نیز سکه‌های کسب شده و همچنین امتیاز شما به صورت یک تا سه‌ستاره نشان داده خواهد شد. می‌توانید از سکه‌های کسب شده برای تغییر ظاهر کاراکتر خود استفاده کنید. گرافیک بازی با وجود دوبعدی بودن کاملاً جذاب و به سبک کارتن‌های شرق آسیا طراحی شده و مسلماً از آن لذت خواهید برد.

soundtrack-attack-5

بازی Soundtrack Attack به‌صورت رایگان برای اندروید 4.1 و جدیدتر و همچنین iOS 6.0 یا بالاتر با حجم حدودی 200 مگابایت برای اندروید و 300 مگابایت برای iOS عرضه شده است. همچنین می‌توانید نسخه معمولی یا مودشده بازی را نیز با سکه‌های بی‌نهایت از فارسروید به صورت مستقیم دانلود کنید.

appnet-google-play

appnet-farsroid

appnet-app-store

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.