وان‌درایو مایکروسافت حالا می‌تواند پوکمان‌ها را شناسایی کند!

به نظر می‌رسد بازی Pokemon GO در حال تسخیر جهان است و حالا کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که چیزی راجع به این بازی نشنیده باشد. مایکروسافت حالا از محبوبیت این بازی استفاده کرده تا کاربران بیشتری را به سمت فضای ابری OneDrive خود بکشاند.

1

اگر با بازی Pokemon GO آشنا باشید می‌دانید که در این بازی انواع مختلفی از پوکمان‌ها وجود دارند که برخی ارزش بیشتر و برخی کمتری دارند. از این پس اگر اپلیکیشن وان‌درایو را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و ویژگی camera upload آن‌را نیز فعال کرده باشید وقتی از صفحه گوشی در حضور یک پوکمان اسکرین‌شات می‌گیرید تصویر به‌صورت خودکار در فضای ابری مایکروسافت آپلود شده و به‌صورت خودکار هم نام آن شناسایی و تگ خواهد شد. به این ترتیب وقتی تصاویر را مرور می‌کنید می‌توانید به راحتی پوکمان‌های مختلف را شناسایی و دسته‌بندی کنید.

onedrive-update

این آپدیت همچنین یک ویژگی جدید دارد که می‌تواند متوجه شود چه‌زمانی تصاویر متعددی را در یک بازه زمانی کوتاه و در یک مکان خاص می‌گیرید. وان‌درایو سپس بهترین تصویر را از میان آن‌ها انتخاب کرده و آپلود خواهد کرد و آن‌ها را به یک آلبوم تبدیل می‌کند. سپس یک اعلان از وان‌درایو دریافت می‌کنید که آلبوم شما آماده است. علاوه بر این می‌توانید در میان تمامی تصاویر آپلود شده خود جستجو را بر اساس تگ، موضوع، مکان و حتی شکلک‌های emoji انجام دهید.

onedrive-update-2

به این ترتیب اگر از طرفداران بازی Pokemon GO هستید و با فضای ابری هم میانه خوبی دارید خوب است فرصت دیگری به OneDrive مایکروسافت بدهید.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    والا بیکاره آدم این بازیرو کنه
    وقت آدم زندگی همه چیو میگیره