برترین بازی‌های چند نفره‌ی اندروید، iOS و ویندوزفون برای یک جمع دوستانه – بخش اول

هر کدام از ما دوست داریم در یک جمع دوستانه و صمیمی به رقابت با دیگران بپردازیم. چه تفریحی بهتر از یک رقابت سالم در یک بازی اندروید، آی‌او‌اس و یا ویندوزفون آن هم با پشتیبانی از چندنفر که می‌تواند تا ساعت‌ها ما را سرگرم کند. در این مقاله قصد داریم برترین بازی‌ها با قابلیت بازی چند نفر بر روی یک دستگاه و یا چند دستگاه متصل به هم را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

0

حدود دو سال پیش بود که در مطلبی با همین عنوان به معرفی چند بازی مشترک بین اندروید، آی‌اواس و ویندوزفون پرداختیم که با استقبال زیادی مواجه شد. حالا اما نه تنها با مطلبی به‌روزتر در خدمت شما هستیم، بلکه طبق درخواست کاربران، اکثر این بازی‌ها قابلیت این را دارند که همزمان در چند دستگاه مختلف متصل به هم اجرا شوند. حال به معرفی ده بازی در بخش اول این مطلب می‌پردازیم و لازم به ذکر است که این مطلب دو بخش دارد.

Carcassonne

carcassonne

carcassonne iconاین بازی که در قرون وسطی اتفاق می‌افتد، بر اساس یک بازی تخته‌ای معروف ساخته شده است که در آن افراد باید سرزمین‌های مختلف را فتح کنند تا برنده باشند. بد نیست بدانید که این بازی که دارای استراتژی‌ها و روش‌های مختلف بازی‌کردن است، نه تنها در بخش چند نفره، بلکه در کل بازی‌های موبایل یکی از برترین‌هاست. هر بازیکن در نوبت خود یک کاشی را برمی‌گرداند و بسته به دارایی‌های خود که سوارها، دزدها، کشاورزها و راهبان هستند، از هر مرحله امتیازی کسب می‌کند. در این بازی می‌توانید همزمان با ۵ نفر دیگر هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین بازی کنید. البته اگر بخواهید این بازی را از راه‌های قانونی دانلود کنید باید دست‌به‌نقد باشید!

دانلود (اندروید، آی‌اواس، ویندوزفون)

دانلود از پلی استور با قیمت ۴.۹۹ دلار با حجم متغیر برای دستگاه‌های مختلف

دانلود از اپ استور با قیمت ۹.۹۹ دلار با حجم ۲۷۵ مگابایت

دانلود از ویندوز استور با قیمت ۴.۹۹ دلار با حجم متغیر برای دستگاه‌های مختلف

Gentlemen!

gentlemen

gentlemen iconاگر تبلت و هم‌چنین یک دوست در کنارتان دارید، وقت را تلف نکنید و هرچه سریع‌تر این بازی را دانلود کنید! این بازی آمیزه‌ای است از دوئل و تغییر جاذبه. باید در نهایت دقت سلاح خود را انتخاب کرده و با به‌کارگیری سرعت، دقت و ظرافت بالا سعی در شکست دادن حریف خود داشته باشید. نکته‌ی چالش برانگیز و جذاب این بازی تغییر جاذبه‌ی آن در زمان‌های مختلف است که آن را متمایز می‌کند. پس همین حالا دوستان خود را به مبارزه بطلبید! توجه داشته باشید که این بازی گرچه روی گوشی‌های هوشمند هم اجرا می‌شود، اما برای صفحه‌ی بزرگ تبلت‌ها بهینه‌سازی شده است.

دانلود (اندروید، آی‌اواس)

دانلود از پلی استور با قیمت ۲.۳۳ دلار با حجم ۴۰ مگابایت

دانلود از اپ استور با قیمت ۱.۹۹ دلار با حجم ۷۸ مگابایت

Ready Steady Bang

ready steady bang

ready steady bang iconباز هم یک دوئل دیگر که در آن باید رقبایتان را با سرعت در شلیک‌هایتان، از پای در بیاورید. این بازی با طراحی متفاوت و اعتیادآور خود، محبوبیت زیادی به‌دست آورده است. می‌توانید انواع مختلف مردن حریفانتان را در این بازی مشاهده کنید و برای آزاد کردن آن‌ها باید مراحل اصلی بازی را طی کنید تا در نهایت به ۳۱ نوع مردن دست پیدا کنید. به‌نظر خودتان خیلی سریع هستید؟ پس امتحان کردن این چالش جذاب را به وقت دیگری موکول نکنید!

 

دانلود (اندروید، آی‌اواس، ویندوزفون)

دانلود رایگان از پلی استور با حجم متغیر برای دستگاه‌های مختلف

دانلود از اپ استور با قیمت ۰.۹۹ دلار با حجم ۱۲ مگابایت

دانلود از ویندوز استور با قیمت ۰.۹۹ دلار با حجم ۱۶ مگابایت

Doodle Army 2: Mini Militia

doodle army 2

doodle army 2 iconاوج هیجان برای یک محیط دوستانه را می‌توانید در این بازی تجربه کنید. با پشتیبانی از هم‌زمان ۱۲ دستگاه مختلف در حالت آفلاین و با اتصال از طریق وای‌فای، می‌توانید تا ساعت‌ها سرگرم این بازی شوید. در حالت تک نفره و تمرینی به تقویت مهارت‌های خود بپردازید تا بتوانید در جدال‌های چندنفره‌ی آنلاین و آفلاین با سلاح‌های متنوع موجود در بازی خوش بدرخشید. این نکته هم گفتنی‌ست که در آی‌اواس، تعداد نفراتی که می‌توانند هم‌زمان باهم بازی کنند محدود به ۸ نفر است. طراحی کارتونی و ساده‌ی این بازی و کنترل آسان بازی باعث جذابیت آن شده است.

Orbital

orbital

orbital iconاین بازی با دریافت جوایز متعدد و قرار گرفتن در ده رتبه‌ی برترین بازی‌ها در چندین کشور توانسته اعتبار خوبی را کسب کند. تنها هدف در این بازی از بین بردن حباب‌ها و کسب امتیاز بیش‌تر است؛ اما گیم‌پلی روان و جذاب و طراحی زیبای این بازی باعث شده است تا در زمره‌ی برترین‌ها قرار بگیرد. اگر قصد دارید این بازی را در حالت چندنفره انجام دهید، تنها به یک دستگاه نیاز است و دو نفر هم‌زمان می‌توانند با هم روی یک دستگاه رقابت داشته باشند.

 

دانلود (اندروید، آی‌اواس، ویندوزفون)

دانلود رایگان از پلی استور با حجم متغیر برای دستگاه‌های مختلف

دانلود از اپ استور با قیمت ۲.۹۹ دلار با حجم ۲۱ مگابایت

دانلود از ویندوز استور با قیمت ۲.۹۹ دلار با حجم ۱۱ مگابایت

BombSquad

bombsquad

bombsquad iconمی‌توان این بازی را جذاب‌ترین چندنفره‌ی حال حاضر برای اندروید نام برد که در حال حاضر هم کاربران بسیاری آن را بازی می‌کنند و از محبوبیت بالایی برخوردا است. با دارا بودن مراحل مختلف با طراحی‌ها و گیم‌پلی‌های مختلف، کاربران می‌توانند برای مدت زیادی سرگرم این بازی باشند. BombSquad این قابلیت را دارد که هم‌زمان تا ۸ دستگاه مختلف را پشتیبانی کند که یک مزیت بزرگ و برگ برنده در بازی‌های چندنفره است. در ضمن بخش آنلاین این بازی هم جذابیت‌های زیادی دارد که می‌تواند شما را در وقت تنهایی سرگرم نگه دارد. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا دست به بمب شوید!

Spin Wars

spin wars

spin wars iconکنترل بسیار ساده یکی از عوامل مهم در محبوبیت این بازی است که در کنار گیم‌پلی جذاب می‌تواند تا ۴ بازیکن را به اوج سرگرمی برساند. این بازی روی یک دستگاه انجام می‌شود و هر بازیکن چرخش و تیراندازی یک توپ را کنترل می‌کند و ماموریت کسب امتیاز بیش‌تر با از بین بردن بازیکن‌های دیگر است که در این راه، می‌توانید از کمک‌هایی که در مرحله ظاهر می‌شوند بهره ببرید.

 

دانلود (اندروید، آی‌اواس، ویندوزفون)

دانلود رایگان از پلی استور با حجم ۳۵ مگابایت

دانلود رایگان از اپ استور

دانلود رایگان از ویندوز استور با حجم متغیر برای دستگاه‌های مختلف

Skullduggery!

skullduggery

skullduggery iconفکر می‌کنید در جنگ اسکلت‌هایتان، شما برنده می‌شوید یا دوستتان؟ این بازی خیالی که در دنیای پس از مرگ اتفاق می‌افتد، آوردگاهی‌ست برای اسکلت‌هایی که به دنبال انتقام از یک‌دیگر هستند و در این راه از ابزار و سلاح‌های مختلف استفاده می‌کنند. طراحی کارتونی و گرافیک بالای این بازی باعث شده است تا از منتقدان و وب‌سایت‌های مختلف، نمرات بسیار خوبی را دریافت کند.

 

Tricky Twists

tricky twist

tricky twist iconاگر به دنبال یک سبک متفاوت در بازی‌های چندنفره هستید، حتماً باید Tricky Twists را امتحان کنید. یک بازی که شما را به حرکت وا می‌دارد و برای جمع‌های دوستانه مثل مهمانی یا جشن تولد ساخته شده است. هدف سازندگان این بوده است که همان حس قدیمی بازی‌های حرکتی و غیرالکترونیک را به میان جمع بیاورد. تعداد دستگاه‌های مورد پشتیبانی این بازی نامحدود است! یعنی هرچه افراد بیش‌تری را وارد بازی کنید، جذاب‌تر می‌شود. هر بازیکن باید یک کار مخصوص به خود را انجام دهد که در نهایت صحنه‌های جالبی پدید می‌آید. اگر بدنتان توانایی کش و تاب زیادی را دارد، پس واجد شرایط این بازی هستید!

دانلود (اندروید، آی‌اواس)

دانلود رایگان از پلی استور با حجم ۲۳ مگابایت

دانلود رایگان از اپ استور با حجم ۵۵ مگابایت

Neon Shadow

neon shadow

neon shadow iconبا در دست گرفتن سلاح‌های متنوع، ایستگاه فضایی انسان‌ها را از شر فضایی‌ها نجات دهید. این بازی که یک شوتر اول شخص به‌حساب می‌آید، با گرافیک خوبش می‌تواند اوقات فراغت شما و دوستانتان را مفرح کند. بازخورد کاربران نسبت به این بازی بسیار قابل قبول بوده است و می‌توانید روی بخش آنلاین آن هم حساب کنید. برای بخش چندنفره‌ی آفلاین، دستگاه‌های مختلف باید از طریق وای‌فای به یک‌دیگر متصل شوند.

 

دانلود (اندروید، آی‌اواس)

دانلود رایگان از پلی استور با حجم ۱۰۹ مگابایت

دانلود رایگان از اپ استور با حجم ۱۶۴ مگابایت

برای نمایش بخش دوم کلیک کنید

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

بدون دیدگاه
  1. کافه گیم می‌گوید

    ممنون از این مطلب کاربردی