درز تصویر گلکسی نوت 7 در رنگ آبی و با قلم S-Pen جدید

امروز به تصویری از گلکسی نوت 7 که توسط وبلاگ نویس مشهور Evan Blass یا همان evleaks@ منتشرشده و ادعا می‌شود که عکس رسمی است برخورد کرده‌ایم. این‌بار گلکسی نوت 7 در رنگ Coral Blue و با قلم جدید S-Pen خود به تصویر کشیده شده است.

0

خلاصه بگوییم که هر شایعه‌ای تابه‌حال درباره این گوشی پخش‌شده بود، توسط این عکس تائید می‌شود. در این عکس می‌توان لبه‌های زاویه‌دار که از سری گوشی‌های Edge سامسونگ گرفته‌شده را دید. دو سوراخ کنار بلندگوی بالای گوشی که گفته می‌شود مخصوص اسکن کردن عنبیه چشم هستند نیز دیده می‌شود. به نظر می‌رسد در پایین گوشی پورت USB-C قرارگرفته باشد. حتی خود گوشی نیز رنگ آبی آرامش بخشی دارد.

چه چیز دیگری در این عکس آبی‌رنگ است؟ درست حدس زدید، ما شاهد اولین قلم S-Pen محترمی هستیم که ممکن است با نوت 7 عرضه شود. بدنه آن رنگ آبی مشابه گوشی دارد و برای سر قلم از همان رنگ متالیک دور گوشی استفاده‌شده تا بیشترین لذت را از زیبایی و هماهنگی این گوشی با قلمش ببرید. این بار به قلم S Pen توجه خاصی شده است، چند کاربرد جدید برای آن در نظر گرفته‌شده و نرم‌افزارش به‌شدت بهبود یافته است.

حالا به بخش تائید نشده خبر که بیشتر جنبه شایعه دارد می‌رسیم. آقای Mai Nguyên صاحب وب‌سایت Luxury Mobile که این عکس را در فیس‌بوک خود منتشر کرده، اشاره می‌کند که امکان دارد بتوان با قلم S Pen در زیر آب هم بر فبلت نوشت. اکثراً انتظار دارند نوت 7 هم مانند Galaxy S7 و S7 Edge ضد آب باشد، پس کار کردن قلم در زیر آب نیز منطقی به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه قلم تا چه حد در بدنه گوشی و در جایگاهش فرو می‌رود، سامسونگ چگونه می‌خواهد از نفوذ آب به گوشی آن‌هم زمانی که قلم خارج شده است جلوگیری کند؟

ما به توانایی مهندسان سامسونگ شک نداریم، تنها کنجکاو هستیم و می‌خواهیم که نحوه کارکرد را بدانیم. احتمالاً سامسونگ در زمان معرفی این فبلت در 12 مردادماه توضیحی درباره آن ارائه خواهد داد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.