درز تصویر گوشی Moto Z Play موتورولا

موتورولا ماه گذشته گوشی‌های پرچم‌دار Moto Z و Moto Z Force خود را معرفی کرد. ظاهراً یک عضو جدید دیگر نیز از خانواده Moto Z با نام Moto Z Play در راه است که امروز اولین تصویر از آن به بیرون درز کرده است.

0

Moto Z و Moto Z Force از بدنه‌های فوق‌باریکی برخوردار هستند که می‌توانید با ماژول‌های مختلفی مثل ماژول باتری، پروژکتور، اسپیکر یا ماژول‌های تزئینی امکاناتی را به آن‌ها اضافه کنید. این گوشی‌ها به دلیل ضخامت کم فاقد درگاه 3.5 میلی‌متری صدا بودند و لنوو در جعبه آن‌ها یک تبدیل درگاه USB-C به درگاه صدا را قرار داده بود اما ظاهراً نسخه Play کمی ضخیم‌تر بوده و در عوض درگاه 3.5 میلی‌متری را به همراه دارد.

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید Moto Z Play در میان Moto Z (بالا) و Moto Z Force (پایین) قرار گرفته و احتمالاً از طراحی مشابه با آن‌ها برخوردار است. این گوشی هم از درگاه USB-C استفاده می‌کند و در رنگ سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد اما خوشبختانه جک 3.5 میلی‌متری صدا در آن پابرجاست.

ماه‌هاست که شایعه حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا در آیفون 7 به گوشی می‌رسد اما ظاهراً برخی تولیدکنندگان اندرویدی پیش‌دستی کرده و گوشی‌های خود را بدون این درگاه عرضه کرده‌اند. به این ترتیب کاربران یا باید همیشه یک تبدیل به همراه داشته باشند، یا از هدفون‌های USB-C استفاده کنند و یا هزینه‌ای بابت هدفون‌های معمولاً گران‌تر بلوتوثی بپردازند که کیفیت صدای کمتری هم دارند.

به هر حال گفته می‌شود Moto Z Play نسخه میان‌رده سری زد باشد و موتورولا به همین دلیل درگاه صدا را حذف نکرده است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.