سورپرایز عجیب اندروید 7 در بخش تنظیمات سریع!

حتماً می‌دانید که نسخه‌های مختلف اندروید در بخش تنظیمات و Android Version دارای یک سورپرایز Easter Egg بودند. حالا نسخه 7 اندروید یعنی Nougat یک سورپرایز عجیب را به همراه دارد.

0

قراردادن Easter egg در بخش نسخه اندروید از اندروید نان زنجبیلی 2.3 آغاز شد و در نسخه‌های آب‌نبات چوبی و مارشملو یک بازی مشابه با Flappy Bird را شاهد بودیم. این‌بار اما گوگل مسیر پیچیده‌تری را انتخاب کرده است. اگر در آخرین نسخه توسعه‌دهندگان اندروید 7 به بخش تنظیمات و About و سپس Android Version بروید و آن را چند بار لمس کنید مطابق انتظار با لوگوی N بزرگ مواجه می‌شوید و اگر انگشت خود را روی آن نگه‌دارید یک شکلک گربه پایین صفحه نمایش داده می‌شود. با لمس کردن این گربه عبارت ورود ممنوع درج خواهد شد اما در واقع اندروید سورپرایز شما را فعال کرده است!

کافیست به منوی تنظیمات سریع بروید و به دنبال گزینه ??? Android Easter Egg بگردید و آن را به میان‌برها اضافه کنید. حالا گزینه جدیدی به نام ظرف خالی به تنظیمات سریع اضافه می‌شود که می‌توانید شیرینی، ماهی یا مرغ را درون آن قرار دهید تا گربه‌ها را جذب کنید! هر وقت که یک گربه به سمت ظرف شما جذب شد یک اعلان دریافت می‌کنید و می‌توانید تصویر آن را به اشتراک بگذارید.

android-n-easter-egg

ظاهراً گوگل این‌بار به جای مشابه بازی Flappy Bird مشابه بازی Neko Atsume: Kitty Collector را به عنوان سورپرایز اندروید جدید انتخاب کرده است. البته هنوز مشخص نیست که این بازی به نسخه نهایی اندروید نیز راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.