به لطف بازی Pokémon GO ارزش سهام نینتندو ۸۶ درصد افزایش یافته است

بسیاری از افراد با عرضه کنسول Wii U توسط نینتندو نگران آینده این شرکت بودند. البته که بازی‌هایی نظیر Mario Kart 8 و Super Smash Bros. به فروش بیشتر Wii U کمک کردند، اما این فروش موقتی بود و درنهایت بازکنان سراغ بازی‌های جدیدتر و هیجان‌انگیزتر می‌رفتند.

0

حالا بنا به گزارشی از رویترز، از پنجشنبه پیش در زمان عرضه بازی Pokemon Go تاکنون، ارزش سهام نینتندو به آسمان رسیده و رشد 86 درصدی داشته است. بنا به همین گزارش، افزایش ارزش سهام باعث افزایش ارزش 15 میلیارد دلاری شرکت نینتندو در بازار شده است.

در روز دوشنبه شنیدیم که ارزش سهام نینتندو رشد 25 درصدی و ارزش کمپانی نینتندو در بازار، رشد 9 میلیارد دلاری داشته است. با توجه به این مطلب، افزایش چشمگیر ارزش شرکت به میزان 6 میلیارد دلار دیگر آن‌هم تنها در یک هفته، بسیار جالب‌توجه است. مسلماً عده‌ای موفقیت شرکت را چندان باور نمی‌کنند، چراکه نتایج اصلی را باید در چند هفته یا چند ماه دیگر ببینیم.

pokemon-go-compilation_2058.0

ممکن است این بازی هم مثل بازی اجتماعی Miitomo از نینتندو باشد که کاربران اندروید و آی‌او‌اس در آن امکان صحبت کردن و پاسخ دادن به سؤال‌ها با دوستان خود را داشتند. از این نظر که در ابتدا محبوبیت و شهرت خاصی بین بازیکنان به دست آورد و بعد از مدتی که مشخص شد نمی‌توان کار خاص دیگری با آن انجام داد، موج شهرت و علاقه هم فروکش کرد. البته توسعه‌دهندگان Pokemon Go قصد اضافه کردن قابلیت‌هایی مثل جنگ با بازیکنان دیگر، مبادله پوکمون‌ها و حتی تبلیغ برای مکان‌هایی که از بازی حمایت کرده‌اند را به برنامه خود دارند. احتمالاً این قابلیت‌ها به حفظ علاقه بازیکنان به این بازی کمک خواهد کرد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.