آپدیت ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ با امکانات جدید از راه رسید

سامسونگ ساعت هوشمند Gear S2 را حسابی تحویل گرفته و آپدیت بزرگی را با امکانات زیاد برای این ساعت هوشمند منتشر کرد.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتما خاطرتان هست که حدود یک هفته پیش گفتیم آپدیت نرم‌افزاری بزرگی برای ساعت هوشمند Gear S2 در راهست، امروز نیز باخبر شدیم سامسونگ این آپدیت بزرگ را با بهینه‌سازی‌های فراوان برای Gear S2 منتشر کرده است. ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ حدود یک سال پیش روانه بازار شده و از قرار معلوم سامسونگ قصد ندارد به این راحتی‌ها از این ساعت هوشمند دست بکشد.

Gear S2 Update
این آپدیت جدید فریم‌ور Gear S2 Classic را به نسخه R732XXU2DPFB ارتقا می‌دهد و Gear S2 regular نیز پس از آپدیت از فریم‌ور نسخه R730XXU2DPFB استفاده خواهد کرد. لازم به ذکر است که این آپدیت برای هر دو نسخه، مقدار ۶۱.۱ مگابایت حجم خواهد داشت. همان‌گونه که اشاره کردیم در این آپدیت جدید شاهد بهینه‌سازی‌های زیادی در Gear S2 هستیم. برای نمونه می‌توان به نصب اپلیکیشن‌های پیشنهادی از طریق رابط کاربری ساعت هوشمند اشاره کرد. به این ترتیب Gear S2 استقلال بیشتری پیدا می‌کند چرا که قبل از این آپدیت برای نصب اپلیکیشن حتما باید این ساعت هوشمند به گوشی هوشمند متصل می‌شد.

Gear S2 Update 2

امکان قرار دادن عکس‌ و تصاویر دلخواه نیز برای پشت زمینه ساعت هوشمند با آپدیت جدید میسر می‌شود، برای این کار کاربر باید از طریق My Photos در قسمت Watchface اقدام کند. جالب اینجاست که در این آپدیت جدید به کاربر اجازه داده شده تا به تعداد ۱۰ عکس را انتخاب و از آنها برای پشت زمینه این ساعت هوشمند استفاده کند. ویژگی S Voice نیز در آپدیت بزرگی که منتشر شده قدرت و کارآیی بیشتری دارد. به این ترتیب کاربر قادر است دستورات صوتی بیشتری را به ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ صادر کند.

Gear S2 Update 3
یک اپلیکیشن جدید نیز برای مخاطبین در این نسخه آپدیت جدید تعبیه شده است. ویجت‌های جدیدی را نیز در آپدیت جدید شاهد هستیم. امکان نظارت فرآیند خوابِ کاربر نیز به صورت خودکار در این آپدیت جدید اعمال شده است.

هما‌‌ن‌گونه که در ابتدا ذکر شد حدود یک سالی از معرفی Gear S2 می‌گذرد و تاکنون خبری از Gear S3 سامسونگ به میان نیامده، با این حساب شاید بتوان گفت، سامسونگ این آپدیت بزرگ را برای Gear S2 منتشر کرده تا کاربران جای خالی یک ساعت هوشمند جدید را از جانب سامسونگ احساس نکنند.

gsmareana.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.