بازی Pokémon GO حالا محبوب‌ترین بازی موبایل تاریخ آمریکاست!

احتمال اینکه هنوز درباره بازی Pokémon GO نشنیده باشید، بسیار کم است. این بازی بااینکه در کشورهای اندکی عرضه‌شده، جهان را در دست گرفته است. اینکه بگوییم این بازی تا الآن خوب عمل می‌کند، دست‌کم گرفتن بازی است. این بازی شهرت بسیار زیادی دارد و شاید به همین علت باشد که تنها در چند روز به مشهورترین بازی گوشی هوشمند در تاریخ آمریکا بدل شده است.

0

اطلاعات آماری از سرویس Survey Monkey نشان می‌دهد که کاربران روزانه Pokémon GO در آمریکا از کاربران روزانه بازی Candy Crush Saga در نقطه اوج خود بیشتر است. کندی کراش در گذشته مشهورترین بازی گوشی‌های هوشمند در تاریخ آمریکا بود.

Pokémon GO هنوز در تعداد بازیکنان در سرتاسر دنیا به Candy Crush نرسیده است. کندی کراش در اوج خود روزانه 93 میلیون بازیکن جدید داشت و این در حالی است که Pokémon GO روزانه 21 میلیون بازیکن جدید دارد. البته فراموش نکنید که هنوز در بسیاری از کشورها عرضه نشده و در هفته‌های آتی این رقم افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

Niantic که توسعه‌دهنده بازی Pokémon GO است هم‌اکنون چالش دیگری را در دست دارد. باید مطمئن شود که Pokémon GO حتی بیشتر از مرحله اولیه آغاز به کار رشد داشته باشد. به شهرت بیشتر برسد و بازیکنان خود را از دست ندهد. از دست دادن بازیکنان بعد از سروصدای اولیه‌ای که بازی‌های گوشی‌های هوشمند ایجاد می‌کنند، بسیار معمول است. در حال حاضر چالش سازندگان بازی برآمدن از پس ترافیک بی‌سابقه و قطعی‌ها و کندی‌های مربوط به آن است.

pokemon-go-us-users-daily-640x563

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.