درز تصاویر ایرپاد اپل برای آیفون 7 با درگاه لایتنینگ

طبق اکثر شایعات آیفون 7 اپل بدون درگاه 3.5 میلی‌متری استاندارد صدا عرضه خواهد شد و کاربران برای هدفون‌های خود باید از درگاه لایتنینگ و یا تبدیل استفاده کنند. حالا تصاویر جدیدی از ایرفون Earpod اپل درز کرده که با این درگاه به آیفون متصل خواهد شد.

2

با وجود این‌که دلیل موجهی برای حذف درگاه 3.5 میلی‌متری صدا از آیفون بعدی وجود ندارد گفته می‌شود اپل برای هرچه باریک‌تر کردن آیفون و همچنین آسان‌تر کردن طراحی ضدآب قصد دارد این درگاه را حذف کند. به این ترتیب هدفون‌های درون جعبه آیفون که با نام ایرپاد شناخته می‌شوند باید از طریق درگاه شارژ یا همان لایتنینگ به آیفون متصل شوند. همان‌طور که می‌بینید چیزی از طراحی و یا ریموت این ایرفون تغییر نکرده و تنها سوکت 3.5 میلی‌متری با لایتنینگ جایگزین شده است.

lightning-earpod

با توجه به بزرگ‌تر بودن این اتصال به نظر می‌رسد اپل چیزی را درون آن قرار داده باشد. همان‌طور که می‌دانید حذف درگاه 3.5 میلی‌متری به این معناست که تبدیل صدای دیجیتال به صدای قابل پخش آنالوگ باید درون هدفون انجام شود و به این ترتیب احتمالاً چیپ DAC ایرپاد در کنار درگاه قرار خواهد گرفت.

همچنین گفته می‌شود اپل قصد دارد برای راحتی کاربران و البته راضی نگه داشتن آن‌ها تبدیلی برای لایتنینگ به درگاه 3.5 میلی‌متری استاندارد درون جعبه قرار دهد اما از آن‌جا که مک‌بوک 12 اینچی اپل بدون هیچ تبدیلی عرضه شد بعید نیست که تبدیل آیفون 7 نیز برای شما هزینه اضافه‌ای در بر داشته باشد. به هر حال این تغییر اپل ممکن است برای برخی‌ها بی‌اهمیت باشد اما audiophileهایی که مبلغ زیادی صرف خرید یک هدفون حرفه‌ای‌تر کرده‌اند ممکن است ناامید و خشمگین شده باشند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. اپل باز می‌گوید

    آدیوفایل‌هایی که مبلغ زیادی صرف خرید یک هدفون حرفه‌ای‌تر کرده‌اند ممکن است ناامید و خشمگین شده باشند. ؟؟؟؟ Audio File مگه میتونههدفون بخره ؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      Audiophile دوست عزیز:
      http://www.dictionary.com/browse/audiophile
      راجع بهش اینجا نوشتیم:
      http://farnet.ir/1394/12/140462/a-unique-lg-v10-feature-you-probably-didnt-know-about/

      کلمه انگلیسی رو جایگزین کردم