آمار جدید اندروید: مارشملو حالا بر روی ۱۳ درصد از دستگاه‌های اندرویدی

آمار جدید استفاده از نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید آماده‌شده‌اند و به نظر می‌رسد که نسخه مارشملو به شهرت بیشتری رسیده باشد. ماه گذشته 13.3 درصد از تمام دستگاه‌های اندرویدی فعال از آخرین نسخه منتشرشده اندروید استفاده کرده‌اند که رشد قابل‌توجهی نسبت به 10.1 درصد در دو ماه گذشته داشته است.

0

آب‌نبات‌چوبی با توجه به آمار 35.1 درصدی در میان دستگاه‌های اندرویدی فعال، هنوز هم مشهورترین نسخه اندروید محسوب می‌شود. اندروید کیت کت با اجراشدن بر 30.1 درصد از دستگاه‌های اندرویدی دنیا، دومین نسخه مشهور اندروید است.

به‌جز اندروید Froyo این نسخه 6 ساله و نامیرای سیستم‌عامل اندروید که هنوز در 0.1 درصد دستگاه‌های فعال اندروید در ماه گذشته کار کرده است، تمام نسخه‌های قدیمی اندروید کم‌کم از رده خارج می‌شوند.

بااین‌وجود آمار توزیع نسخه‌های اندروید در مقایسه با Google Play Services از اهمیت چندانی برخوردار نیست. به‌روز نگه‌داشتن این برنامه بسیار مهم‌تر از نسخه سیستم‌عامل است.

احتمالاً شما هم نمی‌توانید برای دیدن میزان توزیع اندروید 7.0 Noughat یا نان بادامی در همین زمان در سال بعد صبر کنید.

android distribution

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.