بازی‌های ورزشی الکترونیک آرتز احتمالا به رایانه‌های شخصی برمی‌گردند

زمانی الکترونیک‌آرتز تمام بازی‌های ورزشی‌اش را بر روی پی‌سی عرضه می‌کرد. اگر امروز نگاهی بیندازید می‌بینید که تنها بازی ورزشی الکترونیک‌آرتز برای این پلتفرم فیفا است.

0

به تازگی «مت بیلبِی» و «کَم وِبِر» از اعضای ارشد شعبه‌ی کالیفرنیای الکترونیک‌آرتز در مصاحبه‌ای با گیم‌اینفورمر در مورد احتمال انتشار مجدد بازی‌های ورزشی این شرکت بر روی پی‌سی صحبت‌هایی کردند.

بیلبی می‌گوید:

“پی‌سی واقعاً به میزان تقاضا بستگی دارد. هنوز تقاضای بالایی برای فیفا در بازار جهانی وجود دارد چرا که طرفداران این بازی بسیار زیاد است. فکر می‌کنم این میزان برای Madden NFL 17 کمتر باشد. اما به اعتقاد من اگر این مسئله تغییر کند و فرصت و موقعیت تازه‌ای ایجاد شود آن موقع ما هم قطعاً از آن، نهایت استفاده را خواهیم کرد.”

وِبِر اضافه کرد که Madden بر روی پی‌سی بازار خوبی داشت اما زمانی که فروش بازی پائین آمد الکترونیک‌آرتز از عرضه‌ی سالانه‌ی آن بر روی پی‌سی ضرف نظر کرد و اکنون شاید برای بازگشت به قبل دیگر کمی دیر باشد. او می‌گوید:

“ما نسبت به این مسئله دیدِ بازی داریم. فقط باید دید، زمانِ مناسب چه‌موقع خواهد بود و این‌که موقعیت مناسب انتشار یک بازی بر روی یک پلتفرم کِی فرا می‌رسد.”

بیلبِی همچنین اشاره می‌کند که موتور پایه‌ی فراست‌بایت قدرت‌های بسیار بالایی بر روی پی‌سی دارد و یک موتور مخصوص پی‌سی است و به راحتی می‌توان با آن یک بازی را بر روی کنسول‌ها ساخت و به راحتی آن را به پی‌سی آورد.

بازی‌های ورزشی الکترونیک‌آرتز امسال شامل Madden NFL 17، فیفا 17 و NHL 17 می‌شود. Madden در آگوست عرضه می‌شود در حالی که NHL و فیفا هر دو در ماه سپتامبر وارد بازار خواهند شد. ضمن این‌که هر سه بازی بر روی ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شوند اما پی‌سی بازها تنها می‌توانند فیفا 17 را تجربه کنند.

gamenews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.