اپ‌نت: BADLAND 2؛ گشت‌وگذار در جنگل اسرارآمیز

پس از موفقیت فوق‌العاده BADLAND شرکت سازنده تصمیم گرفته تا نسخه دوم این بازی را با گیم‌پلی حتی جذاب‌تر و هیجان بیشتر منتشر کند.

1


بازی پرطرفدار و هیجان‌انگیز BADLAND2 ماجرای گشت‌وگذار مهیج یک موجود جنگلی عجیب و خاص است که در مکان‌هایی مختلف از یک جنگل اسرارآمیز رخ می‌دهد. شما کنترل یکی از موجودات خارق‌العاده جنگل را به عهده خواهید داشت، حرکت این موجود با لمس سمت راست و چپ صفحه به ترتیب به سمت جلو و عقب قابل کنترل است. در قسمت‌هایی از بازی گزینه‌هایی وجود دارد که با برخورد به آن ممکن است چند حالت مختلف پیش بیاید. در جایی در اثر این برخوردها این موجود تکثیر شده و به تعداد بسیار زیادی در اندازه کوچک‌تر تبدیل می‌شود. این برای گذر از بعضی موانع به کار می‌آید. مثلاً در طول مسیر با تیغه‌ها و چرخ‌دنده‌های ویرانگری برخورد می‌کنید که تعدادی از این موجودات را از بین خواهند برد. شما باید با کنترل صحیح حداقل یکی از آن‌ها را نجات داده و به مسیرتان ادامه دهید.

badland-2-1

فضاهایی که در این جنگل شگفت‌انگیز با آن روبرو خواهید شد در عین زیبایی برایتان تله‌های جدیدی به همراه دارد که به‌موقع باید از آن‌ها عبور کنید در غیر این صورت با عقب ماندن از تصویر باید بازی را از سر بگیرید. یکی دیگر از این موانع معبرهایی است که برای موجود تنگ و غیرقابل عبور است، در این مواقع کمی قبل از این موانع یک دکمه در تصویر دارید که با برخورد به آن سایز موجود کوچک می‌شود و به‌راحتی به مسیر خود ادامه می‌دهد و در ادامه در برخورد بعدی دوباره به سایز قبلی برمی‌گردد. در جاهای دیگر بعضی برخوردها منجر به رشد و سنگین شدن می‌شود که این برای عبور و شکستن شاخه‌های مزاحم درختان در طول مسیر مفید واقع می‌شود.

badland-2-4

در جنگل ممکن است ناگهان به سمت یک دریچه مکش، کشیده شوید و در جای دیگری از جنگل از یک دریچه دیگر به بیرون پرتاب شوید. در این صورت باید به‌موقع عکس‌العمل نشان داده و کنترل بازی را دوباره در دست بگیرید. طی مراحل مختلف با فضاهای گوناگون باید خود را از تله گیاهان رونده، آب دریاچه، آبی که از بالا از دریچه‌هایی خارج می‌شود و سنگ‌هایی که ممکن است روی سرتان بیفتد نجات دهید.

badland-2-2

این بازی در واقع توسط استودیوی بازی‌سازی Frogmind ساخته شده است و نسخه اول آن هم از استقبال بسیار خوبی چه در اندروید و چه iOS مواجه شد. با وجود این‌که این شرکت نسخه دوم بازی را برای iOS عرضه کرد اما در ابتدا خبری از عرضه آن برای اندروید نبود. سرانجام Frogmind لایسنس عرضه آن را به شرکت Cheetah Mobile سپرد که حتماً اپلیکیشن‌هایی از آن مانند Clean Master را می‌شناسید. متأسفانه Cheetah Mobile علاقه زیادی به پرداخت‌های درون برنامه‌ای و کسب درآمد بالا دارد و به همین دلیل با وجود این‌که نسخه اندروید Badland 2 برخلاف نسخه iOS که با قیمت 3.99 دلار عرضه می‌شود، رایگان است اما در طول بازی نوار انرژی موجود مانع می‌شود که هر چقدر دوست دارید بازی کنید و باید برای ادامه یا چندساعت صبر کنید و یا پول بپردازید. در نسخه اندرویدی همچنین می‌توانید با پرداخت پول یا تماشای یک ویدئوی تبلیغاتی در صورت باخت از وسط مرحله کار را ادامه دهید.

badland-2-3

به هر حال می‌توانید این بازی را برای iOS 7 یا بالاتر از اپ‌استور و برای اندروید 4.0.3 و بالاتر از گوگل پلی دانلود کنید و یا نسخه مود شده اندرویدی را با سکه بی‌نهایت برای خلاصی از نوار انرژی از فارسروید دانلود کنید.

appnet-google-play

appnet-app-store

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. آرشین می‌گوید

    فارنت عزیز سلام،یک دنیا سپاس ،عالی بود.