یک آپدیت نرم‌افزاری بزرگ برای ساعت هوشمند Gear S2 در راهست

از قرار معلوم سامسونگ ساعت هوشمند Gear S2 خود را حسابی تحویل خواهد گرفت، چرا که خبرهایی از انتشار آپدیت نرم‌افزاری بزرگی برای Gear S2 به گوش می‌رسد.

0

ساعت هوشمند Gear S2 در حال حاضر از جانب سامسونگ به فروش می‌رسد و هنوز خبری از عرضه جانشین جدید این ساعت هوشمند به گوش نمی‌رسد، به همین منظور ممکن است سامسونگ در فکر ارتقای امکانات نرم‌افزاری ساعت هوشمند Gear S2 خود باشد.

بر اساس شایعاتی که منتشر شده است، آپدیت بزرگ نرم‌افزاری که برای Gear S2 منتشر خواهد شد به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر دلخواه خود را به عنوان پشت‌زمینه انتخاب کند. با این حساب قسمتی مشخص برای تغییر ظاهر نرم‌افزاری این ساعت هوشمند سامسونگ اختصاص خواهد یافت، به این ترتیب نیازی نیست تا کاربر برای لحاظ کردن تغییرات ظاهری ساعت هوشمند به Manager app مراجعه کند.

ویژگی‌های تندرستی و رصد کردن سلامتی کاربر نیز از طریق ارتقا نرم‌افزاری فریم‌ور این ساعت هوشمند بهینه خواهد شد. لازم به ذکر است که گفته می‌شود رصد کردن فرآیند خواب کاربر را نیز با این آپدیت جدید شاهد خواهیم بود. همان‌‌گونه که اشاره شد امکانات زیادی را Gear S2 با این آپدیت بزرگ نرم‌افزاری تجربه خواهد کرد و انتظار می‌رود به اشتراک گذاشتن گزارش‌های وضعیت تندرستی کاربر نیز از طریق فیس‌بوک در آپدیت Gear S2 تعبیه شود. مدیریت بهتر اعلان‌ها (notification) و آپدیت اپلیکیشن هواشناسی نیز از مواردی است که در آپدیت جدید Gear S2 انتظار آنها را می‌کشیم.

در ساعت هوشمند Gear S2 ویژگی S-Voice را شاهد بودیم که انتظار می‌رود این امکان پرکاربرد با این آپدیت جدید بهینه‌تر شود و کاربران قادر باشند فرمان‌های صوتی بیشتری را به ساعت هوشمند خود صادر کنند. با در نظر گرفتن تمامی این مواردِ جدید در آپدیت بزرگ نرم‌افزاری Gear S2، می‌توان گفت سامسونگ حسابی هوای این ساعت هوشمند خود را دارد و به این راحتی‌ها دست از سر Gear S2 بر نخواهد داشت.

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که مدت زیادی است کاربران Gear S2 چشم انتظار اضافه شدن ویژگی پشتیبانی از iOS در این ساعت هوشمند سامسونگ هستند، با این حساب امیدواریم در آپدیت بزرگ‌ نرم‌افزاری Gear S2 شاهد این ویژگی نیز باشیم.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.