Ghost Phone: گوشی هوشمندی که فقط خودتان می‌توانید صفحه‌نمایش آن را ببینید!

اگر از نگاه‌های فضول و مزاحم به صفحه‌گوشی‌تان در مکان‌های شلوغ خسته شده‌اید با Ghost Phone آشنا شوید، گوشی هوشمندی که فقط خودتان می‌توانید صفحه‌نمایش آن را ببینید.

0

حتما برای شما هم پیش آمده که در اتوبوس، مترو و مکان‌های عمومی قصد دارید از گوشی هوشمند استفاده کنید و در همان زمان متوجه می‌شوید افراد کنار شما به صفحه‌نمایش گوشی خیره شده‌اند. اینجاست که باز هم فناوری به کمک انسان آمده تا چاره‌ای برای دور نگه‌داشتن چشم نامحرم از محتوای گوشی ایجاد کند.

با خبر شدیم گوشی هوشمندی با نام Ghost Phone ساخته شده است که محتوای صفحه‌نمایش را از چشم سایرین مخفی نگه می‌دارد. به این ترتیب به استفاده از Ghost Phone، در مکان‌های عمومی به راحتی می‌توانید پیام‌ها، ایمیل‌ها و سایر کارهای خود را انجام دهید بدون اینکه کسی بتواند محتوای صفحه‌نمایش گوشی شما را دید بزند.

ghost-phone-development

گوشی هوشمند Ghost Phone، ساخت دست یک مخترع ترک است، وی راهی را اختراع کرده که اطلاعات نمایش داده شده بر روی صفحه‌نمایش گوشی آیفون از چشم افراد کنار کاربر مخفی نگه‌ داشته می‌شود. این مخترع با استعداد ترک در ظرف مدت چهار ماه توانسته ایده ساخت این گوشی را به اتمام برساند.

جالب اینجاست که مخترع سازنده این گوشی مدعی است اگر سرمایه و حمایت بیشتری را داشته باشد می‌تواند در گوشی هوشمند Ghost Phone، دکمه‌ای را برای خاموش و روشن کردن قابلیت عدم نمایش محتوای صفحه‌نمایش برای سایر افراد ایجاد کند.

Ghost-Phone-1
ساز و کار فعال شدن این ویژگی نیز با استفاده از یک چیپست میسر شده است، این مخترع ترک با استفاده از این چیپست صفحه‌نمایش گوشی را به رنگ سفید در می‌آورد و تنها افرادی که عینک به خصوصی را به چشم زده باشند قادر هستند محتوای صفحه‌نمایش آیفون را مشاهده کنند. به این ترتیب برای تعامل با Ghost Phone، کاربر حتما باید عینک مخصوص مشاهده صفحه‌نمایش این گوشی را به چشم زده باشد.
شوربختانه باید گفت در حال حاضر اطلاعات بیشتری از Ghost Phone منتشر نشده است. از طرف دیگر خبری نیز از راه‌اندازی خط تولید و عرضه انبوه این گوشی هوشمند در دسترس نیست؛ اما از آنجایی که ایده بکر و جالبی از جانب این مخترع ترک مطرح شده است، انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد Ghost Phone در بازار باشیم.

knowandshare.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.