اپ‌نت: Noom Walk؛ قدم‌شمار ساده و کم‌مصرف

همان‌طور که می‌دانید اولین قدم برای لاغری و یا تناسب اندام این است که از جای خود بلند شده وشروع به تحرک کنید. Noom Walk یک قدم‌شمار ساده و در عین حال کم‌مصرف است که به‌تازگی برای اندروید و iOS عرضه شده است.

0

اپلیکیشن‌های تناسب اندام و قدم‌شمار بسیار زیادی در گوگل پلی و اپ‌استور وجود دارند اما عیب همه آن‌ها این است که با توجه به امکانات زیاد و استفاده زیاد از منابع سخت‌افزاری مصرف شارژ باتری گوشی شما را افزایش می‌دهند. Noom Walk با این وعده به میدان آمده که می‌تواند در طول شبانه‌روز تنها 2 درصد از شارژ گوشی شما را مصرف کند. اپلیکیشن Noom Walk در تمام طول روز و هفته به صورت 24 ساعته به شمردن گام‌های شما می‌پردازد. در این اپ می‌توانید پروفایل شخصی خود را ایجاد کرده و سپس در تنظیمات اپ می‌توانید انتخاب کنید که با هربار خارج شدن از آن می‌خواهید دوباره از اول گام‌شماری انجام گیرد یا خیر.

Noom-Walk-1

با مربی کاهش وزن خود در این اپ در مدت کوتاهی می‌توانید به وزن ایده‌آلتان دست یابید. این ویژگی‌ها Noom Walk را به چیزی فراتر از یک گام‌شمار تبدیل می‌کند، داشتن رژیم غذایی روزانه و دریافت نقشه کاهش وزنتان از طرف Noom Weight Loss Coach نیز از سایر امکانات این اپ هستند.

Noom-Walk-2

از قابلیت‌های ویژه این اپ توانایی به اشتراک گذاشتن نتایج با سایر دوستانتان است، به این صورت که اپ می‌تواند تعداد گام‌های همراهانتان را نیز بشمارد و در ادامه با به اشتراک گذاشتن نمودارهایتان در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و گوگل پلاس از روند فعالیت یکدیگر باخبر شوید. در نهایت با مشاهده نمودار، روند سلامتی خود و دوستانتان را پیگیر باشید و آن را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا ضمن تشویق همدیگر نظراتتان را نیز به هم ارائه دهید.

Noom-Walk-3

به این ترتیب اگر می‌خواهید قدم‌های اولیه را برای لاغری و یا تناسب اندام بردارید و هنوز قصد خرید یک گجت پوشیدنی تندرستی ندارید شاید Noom Walk ساده‌ترین راه باشد.

این اپ به صورت کاملاً رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده و می‌توانید آن را از گوگل پلی، کافه‌بازار و یا اپ‌استور دانلود کنید.

appnet-google-play

appnet-app-store

appnet-bazaar

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.