هواوی با پتنت‌های 4G خود از T-Mobile شکایت کرد

ظاهرا هواوی دلِ خونی از T-Mobile دارد چرا که باخبر شدیم این شرکت بزرگ چینی از تخطی T-Mobile از چهارده پتنت فناوری 4G وایرلس شکایت کرده است.

0

دعوای قانونی هواوی و T-mobile به دو سال پیش باز می‌گردد، هواوی در این دعوای حقوقی به دنبال خسارت زدن به T-mobile نیست و تنها توقع دارد دادگاه اعلام کند که T-Mobile مجبور شود تا پتنت‌های هواوی را با میزان مشخص و قابل قبولی تایید کند. از قرار معلوم T-Mobile به لحاظ قانونی گزینه‌های چندانی نیز پیش رو ندارد.

البته تاکنون T-Mobile در خصوص این دعوای حقوقی جدید سخنی به میان نیاورده است. با توجه به شرایط این پرونده اگر دعوای حقوقی هواوی و T-Mobile در نهایت ختم به خیر شود به هیچ‌وجه متعجب نخواهیم شد. از طرف دیگر T-Mobile نیز در شکایتی جداگانه هواوی را متهم به سرقت فناوری‌های به خدمت گرفته شده در روبات T-Mobile کرده است، این پرونده حقوقی هنوز باز است و رای نهایی صادر نشده است. در این زمینه هواوی نیز مدعی است که در آن زمان با T-Mobile همکاری داشته‌اند و بعید به نظر می‌رسد که هواوی بخواهد این دعوای حقوقی را بیش از اندازه کش بدهد.

در پایان باید گفت با توجه به دعواهای حقوقی مطرح شده دو طرف،‌ انتظار می‌رود در نهایت این دو شرکت بزرگ چینی و آمریکایی به توافق برسند.

engadget.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.