شارپ اولین گوشی ضدآب سری Android One را معرفی کرد

خانواده گوشی‌های هوشمند Android One برای بازارهای نوظهور در سال ۹۳ معرفی شد، این گوشی‌ها مشخصات سخت‌افزاری چندانی ندارند و گران قیمت هم نیستند، اخیرا نیز شاهد معرفی اولین گوشی ضدآب سری Android One از جانب شارپ هستیم.

0

این گوشی Android One در نوع خود به لحاظ مختلف منحصر به فرد است، اول از همه اینکه این گوشی، اولین عضو خانواده Android One‌ است که در بازار ژاپن عرضه می‌شود دوم اینکه اولین گوشی از این سری است که توسط شارپ ساخته شده است.

Sharp 507SH
همان‌گونه که ذکر شد گوشی‌های هوشمند خانواده Android One به لحاظ سخت‌افزاری ویژگی‌های چندانی ندارند و نمی‌توان آنها را در رده محصولات تراز اول بازار قرار داد. گوشی جدید Android One شارپ که آنرا با مدل Sharp 507SH خواهیم شناخت درست است که سخت‌افزار قوی ندارد؛ اما شارپ این محصول را دست خالی روانه بازار نکرده و از استاندارد IP58 پشتیبانی می‌کند، حضور این استاندارد در شارپ 507SH به معنای مقاومت این گوشی در مقابل گرد و غبار و آب است.

sharp-507SH-android-one

در کنار این ویژگی‌ها، صفحه‌نمایش ۵ اینچی با وضوح 720p، پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۷، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی و دو گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که از طریق کارت حافظه قابل ارتقاست. سایر مشخصات سخت‌افزاری گوشی جدید خانواده Android One را تشکیل می‌دهد. اگر نگاهی به این مشخصات سخت‌افزاری داشته باشیم می‌توان گفت که گوشی هوشمند شارپ 507SH به لحاظ سخت‌افزاری چندان گوشی ضعیفی هم نیست، به خصوص اینکه باتری ۳۰۱۰ آمپری در این گوشی جدید شارپ به چشم می‌خورد، گفته می‌شود که این باتری قادر است به مدت ۳ روز انرژی این گوشی جدید را تامین کند.

Sharp 508SH 2
اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو و دریافت بسته‌های آپدیت به مدت ۱۸ ماه پس از عرضه گوشی، سایر مشخصات شارپ 507SH را تشکیل می‌دهد. شارپ در خصوص رنگ‌بندی نیز برای این محصول خود خوش سلیقگی به خرج داده و رنگ‌های مشکی، سفید و سبز یشمی را در این گوشی شاهد خواهیم بود. به لحاظ زمان عرضه نیز تاخیر چندانی را پس از رونمایی نخواهیم داشت و گوشی هوشمند شارپ 507SH پس از رونمایی ظرف یک ماه روانه بازار می‌شود.

در حال حاضر به غیر از این مشخصات در خصوص قیمت این محصول سخنی به میان نیامده است؛ اما از آنجایی که گوشی‌های خانواده Android One در رده گوشی‌های ارزان قیمت قرار می‌گیرند انتظار میرود گوشی هوشمند شارپ 507SH قیمتی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار داشته باشد. همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد شارپ، قرار است این گوشی هوشمند جدید خود را راهی بازار ژاپن کند و تاکنون خبری از عرضه شارپ 507SH در سایر بازارها منتشر نشده است.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.