سنهایزر هدفون جدید و بی‌سیم PXC 550 را با فناوری نویز کنسلینگ معرفی کرد

هدفون‌های سنهایزر محصولات درجه یک بازار هستند و نیازی به معرفی ندارند،‌ اخیرا نیز هدفون جدید و بی‌سیم PXC 550 با فناوری نویز کنسلینگ و شارژ طولانی از جانب سنهایزر رونمایی شد.

0

اولین چیزی که در مورد هدفون بی‌سیم PXC 550 سنهایزر به چشم می‌خورد امکان استفاده از آن تا ۳۰ ساعت متمادی است، همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد این هدفون از فناوری نویز کنسلینگ یا حذف صدای محیط نیز بهره می‌برد. اگر به صورت حرفه‌ای اهل گوش فرا دادن به موسیقی هستید حتما می‌دانید که ۳۰ ساعت شارژ برای یک هدفون بی‌سیم زمان کمی نیست. برای نمونه هدفون Bose QC35 که انصافا محبوب‌ترین و بهترین مدل دارای نویز کنسلینگ می‌باشد هم تنها از ۱۰ ساعت عمر شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.

Sennheiser
در هدفون بی‌سیم PXC 550 سنهایزر شاهد یک صفحه‌ لمسی نیز هستیم که در کنار گوشی هدفون تعبیه شده است. با استفاده از این صفحه‌ لمسی کاربر قادر است پخش موسیقی یا پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی را متوقف کند. سنهایزر برای هدفون‌های خود اپلیکیشنی را نیز با نام CapTune عرضه کرده است که هدفون PXC 550 نیز از این اپلیکیشن بهره می‌برد.

Sennheiser-PXC-550

امکان استفاده از ایکوالایزر برای تنظیم کیفیت صدا، بهینه‌سازی قابلیت نویز کنسلینگ،‌ بهینه‌سازی‌هایی در کیفیت صدای پخش شده از هدفون و تنظیم ویژگی توقف هوشمند صدا (Smart Pause) از ویژگی‌هایی است که در این اپلیکیشن برای هدفون PXC 550 سنهایزر تعبیه شده است. سنهایزر وعده داده این هدفون جدید خود را نهایتا تا اواخر این ماه با قیمت ۳۹۹ دلار روانه بازار کند.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.