شایعه: آیفون ۷ با حافظه داخلی حداقل ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد

شایعات آیفون ۷ تا زمان رونمایی این محصول پرطرفدار اپل پایانی نخواهد داشت، این دفعه نیز شاهد انتشار شایعه‌ای مبنی بر عرضه آیفون ۷ از جانب اپل با حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستیم.

0

تاکنون آیفون‌های اپل با حداقل ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شدند؛ اما ظاهر اپل سیاست خود را تغییر داده و ممکن است ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات در آیفون بعدی از ۳۲ گیگابایت به بالا باشد.

این شایعه توسط شخصی مطرح شده که گفته می‌شود اطلاعات دقیقی در خصوص برنامه‌های داخلی اپل دارد. با این حساب می‌توان گفت آیفون بعدی به لحاظ ظرفیت ذخیره سازی دارای گزینه‌های بالاتری است چرا که ممکن است آیفون ۷ حتی از ظرفیت ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت نیز بهره بگیرد.

اگر طرفدار محصولات آیفون هستید حتما به خوبی می‌دانید که در حال حاضر آیفون‌های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در نسخه‌های ۱۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار می‌شوند.

در پایان باید گفت شایعات آیفون جدید به این راحتی‌ها تمام نمی‌شود و چه بسا که تمامی این شایعات صحت نداشته باشند با این حساب برای قضاوت نهایی در خصوص آیفون ۷ چاره‌ای به جز صبر تا رونمایی رسمی آیفون‌های بعدی نداریم.

imore.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.