درز تصویر جدید منتسب به آیفون ۷ در رنگ طلایی

آیفون ۷ گوشی نیست که به این راحتی‌ها رخ نشان دهد و به همین منظور هر از گاهی شاهد انتشار تصاویری منتسب به آیفون بعدی اپل هستیم،‌این بار نیز تصویر جدیدی منتسب به آیفون ۷ در رنگ طلایی به بیرون درز پیدا کرده است.

0

تصویر جدید منسوب به آیفون ۷ را وب‌سایت techtastic.nl منتشر کرده است، بد نیست بدانید این وب‌سایت سابقه درخشانی در انتشار تصاویر و مشخصات قطعات آیفون که در چین ساخته می‌شود دارد.

اولین چیزی که در این تصویر به چشم می‌خورد بزرگ‌تر شدن دریچه دوربین این گوشی و تغییر مکان آن است. در این تصویر دریچه دوربین آیفون ۷ به مقدار کمی به سمت بالا و چپ پشت گوشی منتقل شده است. پیش از این نیز شایع شده بود که آیفون بعدی به لحاظ دوربین شاهد تغییراتی است و این عکس جدید این شایعات را تایید می‌کند.

یکی از بزرگ‌ترین شایعات آیفون ۷، استفاده از دوبین دوگانه در این گوشی است که تاکنون تصاویر مختلفی نیز در خصوص رد یا تایید این شایعه به بیرون منتشر شده است؛ اما از آنجایی که آیفون ۷ در نسخه‌های مختلفی روانه بازار می‌شود نمی‌توان به خوبی در خصوص مدلی که از دوربین دوگانه بهره می‌برد نظر داد. در حال حاضر انتظار می‌رود اپل حداقل در یکی از آیفون‌های جدید خود از دوربین دوگانه استفاده کند. بدون شک آیفونی که به این دوربین مجهز باشد از امکانات دوربین‌های گوشی‌های تراز اول نظیر ثبات نوری تصویر (OIS) بهره خواهد برد.

iphone-7-leak

در تصویری که امروز از آیفون ۷ به بیرون منتشر شده شاهد طراحی مجدد قسمت آنتن گوشی نیز هستیم. خطوط آنتن به بالا و لبه‌های گوشی منتقل شده‌اند تا در قسمت پشت آیفون ۷ با ظاهری یکپارچه‌تر نسبت به آیفون‌های فعلی روبرو باشیم. ناگفته نماند که در تصاویر قبلی که به آیفون ۷ نسبت داده می‌شود نیز شاهد انتقال خطوط آنتن به بالای گوشی هستیم.

به لحاظ رنگ‌بندی نیز هنوز تکلیف آیفون ۷ مشخص نشده است و شایع شده بود آیفون بعدی در رنگ مشکی نیز عرضه شود، در تصویر منتشر شده امروز نیز شاهد قاب آیفون ۷ در رنگ طلایی هستیم. یکی دیگر از شایعات مهم آیفون ۷، حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی است که از روی تصویری که امروز منتشر شده نمی‌توان در خصوص تایید این شایعه نظر داد. طراحی جدید دکمه Home و تجهیز این دکمه به فناوی فورس‌تاچ نیز از شایعاتی است که در خصوص آیفون ۷ دست به دست می‌چرخد. از طرف دیگر وال‌استریت ژورنال نیز مدعی است تغییرات بزرگی مانند صفحه‌نمایش OLED، قرارگیری تاچ آی‌دی زیر صفحه‌نمایش و حذف دکمه هوم سال آینده و در آیفون 2017 رخ خواهد داد.

 

9to5mac.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.