گزارش‌ها از عدم موفقیت ال‌جی در رسیدن به اهداف فروش جی ۵ خبر دارند

ال‌جی گوشی جی 5 را در فروردین‌ماه به عنوان یکی از بهترین پرچم‌داران اندرویدی روانه بازار کرد. اما ظاهراً این گوشی از اقبال خوبی برخوردار نبوده و فروش مورد توقع ال‌جی را برآورده نکرده است.

1

به گزارش The Korea Times ال‌جی اخیراً چند تن از مدیران بخش موبایل خود را تغییر داده است و دلیل اصلی آن هم فروش ناامیدکننده G5 بوده است. روی کاغذ جی 5 یک گوشی نوآورانه و استثنایی است که بسیاری موفقیت آن را پیش‌بینی کرده‌بودند. با وجود برخورداری از یک بدنه فلزی، جی 5 از باتری قابل تعویض برخوردار بوده و می‌توانید ماژول‌هایی برای افزایش کیفیت صدا و یا بهبود تجربه عکاسی را نیز به آن اضافه کنید.

علاوه بر آن جی 5 دارای یک دوربین واید جذاب هم هست که در کنار دوربین 16 مگاپیکسلی باکیفیت آن بهترین تجربه عکاسی را فراهم می‌کند. پردازنده قدرتمند، صفحه‌نمایش باکیفیت، اکوسیستم دوستان ال‌جی و امکانات نرم‌افزاری مناسب نیز از جمله نقاط قوت دیگر این پرچم‌دار است. با این وجود به نظر می‌رسد ال‌جی نتوانسته فروش مورد نظر خود را از این گوشی برآورده کند.

این شرکت کره‌ای در حال حاضر پس از سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی، اوپو و لنوو در رتبه هفتم بزرگترین فروشنده‌های گوشی‌های هوشمند قرار دارد. گفته می‌شود ال‌جی می‌تواند در سه‌ماهه جاری 2.2 میلیون دستگاه جی 5 را به فروش برساند که این رقم 800 هزار دستگاه کمتر از پیش‌بینی‌های گذشته است.

ال‌جی کماکان امیدوار است با تغییرات ایجاد شده در بخش موبایل بتواند به فروش سابق دست پیدا کرده و گوشی‌های آینده این شرکت موفقیت بیشتری را برایش به همراه داشته باشند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهيار می‌گوید

    حیف گوشی به این خوبی..