سامسونگ گوشی Galaxy Wide را با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و گیرنده دیجیتال معرفی کرد

سامسونگ ساعاتی پیش عضوی جدید و نسبتاً ارزان‌قیمت را به خانواده گلکسی اضافه کرد. Galaxy Wide دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی، دوربین 13 مگاپیکسلی و گیرنده دیجیتال است.

0

گلکسی واید از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی TFT با وضوح اچ‌دی 720 در 1280 پیکسل استفاده می‌کند. سامسونگ در این گوشی از چیپست 4 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز استفاده کرده است. شماره مدل این گوشی SM-G600S بوده که شباهت زیادی به Galaxy On7 دارد که به‌تازگی هم اندروید مارشملو را دریافت کرده بود. به این ترتیب احتمالاً Wide نسخه تغییر نام‌یافته On7 با تغییراتی اندک باشد.

Galaxy-Wide

این گوشی همچنین از دو گیگابایت حافظه رم به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی و درگاه کارت حافظه بهره می‌برد. باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌یونی این گوشی احتمالاً شما را برای یک روز کامل همراهی خواهد و رابط کاربری تاچ‌ویز آن نیز بر روی اندروید مارشملو شباهت زیادی به گوشی‌ها و پرچم‌داران اخیر سامسونگ دارد.

ویژگی منحصربه‌فرد این گوشی اما چیپ T-DMB گیرنده دیجیتال است که امکان تماشای شبکه‌های تلویزیونی محلی را فراهم خواهد کرد. البته این گوشی در ابتدا در کره و با قیمت حدودی 276 دلار عرضه خواهد شد و برنامه فروش جهانی آن مشخص نیست.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.